וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'וב החדש של עליזה בלוך, לשעבר ראשת העיר בית שמש

23.9.2024 / 15:48

ד"ר בלוך כיהנה כראש עיריית בית שמש בשנים 2018-2024, ולפני כן ניהלה את רשת תיכוני "ברנקו וייס". בעלת תואר דוקטור מהמחלקה ללימודי ארץ ישראל וארכיאולוגיה באוניברסיטת בר-אילן, וזכתה במספר פרסים יוקרתיים על תרומתה לחינוך ולחברה בישראל

ד"ר עליזה בלוך. יחצ,
ד"ר עליזה בלוך/יחצ

המרכז הישראלי למדעים ולאמנויות (יאסא), מוסד החינוך המוביל בישראל לתלמידים מחוננים ומצטיינים, בחר בד"ר עליזה בלוך לנשיאת המוסד.

ד"ר בלוך מביאה עמה ניסיון עשיר בתחום החינוך והמנהל הציבורי. היא כיהנה כראש עיריית בית שמש בשנים 2018-2024, ולפני כן ניהלה את רשת תיכוני "ברנקו וייס". בעלת תואר דוקטור מהמחלקה ללימודי ארץ ישראל וארכיאולוגיה באוניברסיטת בר-אילן, וזכתה במספר פרסים יוקרתיים על תרומתה לחינוך ולחברה בישראל, כולל פרס רוטשילד לחינוך ופרס מוסקוביץ' לחינוך.

בתפקידה החדש, ד"ר בלוך תוביל את המרכז הישראלי למצוינות בחינוך בקידום תוכניות חדשניות לטיפוח מצוינות בקרב תלמידים ומורים בישראל. היא תפעל להרחבת שיתופי הפעולה עם מוסדות חינוך ואקדמיה בארץ ובעולם, ותקדם מחקר פורץ דרך בתחום החינוך למצוינות.

עם כניסתה לתפקיד, ד"ר בלוך הדגישה מספר יעדים מרכזיים:
1. קידום החינוך בצפון הארץ: ד"ר בלוך מתכננת להשקיע משאבים ומאמצים מיוחדים בפיתוח תוכניות חינוכיות ייחודיות עבור אזור הצפון.
2. קידום שוויון הזדמנויות: אחת המטרות המרכזיות היא להבטיח גישה שווה לחינוך איכותי לכל תלמיד, ללא קשר לרקע או למיקום גיאוגרפי.
4. הקמת מרכז מצוינות חדש בצפון, כחלק מהחזון לקידום החינוך בפריפריה.

ד"ר עליזה בלוך: "אני נרגשת לקחת על עצמי את התפקיד החשוב הזה. אני מאמינה שלכל ילד בישראל מגיעה ההזדמנות למצות את הפוטנציאל שלו ולהגיע למצוינות. יחד עם הצוות המסור של המרכז, אנו נפעל ללא לאות כדי להרחיב את ההזדמנויות החינוכיות ולטפח את הדור הבא של מנהיגים ומובילים בישראל."

יו"ר הוועד המנהל הרב שי פירון מסר: "אנו נרגשים לקבל את ד"ר בלוך לתפקיד המשמעותי הזה. ניסיונה העשיר, ההכרה הרבה לה זכתה, וחזונה החינוכי יסייעו לנו להמשיך ולהוביל בתחום המצוינות בחינוך בישראל."

מצ"ב תמונה. קרדיט: דוברות

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully