וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיון הראל מונתה לסמנכ"לית בכירה ב-Pentera

23.9.2024 / 16:06

סיון הראל, אשת המכירות הראשונה ביוניקורן הסייבר פנטרה, מקודמת לסמנכ"לית מכירות בכירה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה

סיון הראל. יחצ,
סיון הראל/יחצ

פנטרה, המפתחת פלטפורמת אימות אבטחת סייבר ובדיקות חדירות אוטומטיות, הודיעה היום על מינויה של סיון הראל לסמנכ"לית מכירות בכירה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה (EMEA).

אמיתי רצון, מנכ"ל פנטרה : "סיון היא אשת המכירות הראשונה בפנטרה. מאז שהצטרפה, היא הפכה לסמל למנהיגות בחברה. סיון הובילה את צוותי המכירות של החברה להישגים יוצאי דופן שנה אחר שנה, והצליחה להגדיל את בסיס הלקוחות בחברה בצורה משמעותית. אנו בטוחים שתחת ניהולה, פנטרה תמשיך לצמוח ולהוביל את השוק ב-EMEA."

כשסיון הצטרפה לפנטרה ב-2018, כמנהלת מכירות אזורית, היא הביאה איתה ניסיון של כמעט עשור בתחום המכירות ב-Earnix וב-Hewlett Packard. בתוך שנתיים קודמה סיון לתפקיד סמנכ"לית מכירות אזורית (AVP Sales) באירופה, המזרח התיכון ואפריקה, ובמרץ 2022, קודמה לתפקיד סמנכ"לית המכירות של אירופה והמזרח התיכון, והצטרפה לצוות ההנהלה המורחב של פנטרה.

סיון הראל, סמנכ"לית המכירות בפנטרה : "אני אסירת תודה על האמון של הנהלת החברה בי. כצוות, הגענו להישגים יוצאי דופן באמצעות חיבור חזק עם הלקוחות והשותפים העסקיים שלנו. מערכות היחסים החזקות הללו מאפשרות לנו להבין את צרכי השוק העדכניים ולהבטיח שאנו מספקים עבורם את פתרונות האבטחה המתאימים ביותר. נמשיך להרחיב את הקשרים הללו ונבטיח שפנטרה תמשיך להתוות את הסטנדרט הגבוה ביותר לאימות אבטחה מידע ב-EMEA ובעולם."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully