וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Coface Bdi מינתה את שירלי סידי לתפקיד מנהלת אבטחת המידע וקצינת הגנת הפרטיות

24.9.2024 / 12:07

חברת המידע העסקי Coface Bdi הודיעה על מינויה של שירלי סידי לתפקיד מנהלת אבטחת המידע וקצינת הגנת הפרטיות האזורית * סידי בעלת ניסיון של למעלה מ- 15 שנה בתחום הסייבר ואבטחת מידע

שירלי סידי. חיים לוי,
שירלי סידי/חיים לוי

חברת המידע העסקי Coface Bdi, המספקת מידע עסקי לניהול סיכוני אשראי, ועוסקת בניתוח ודירוג של כלל העסקים והחברות במשק הישראלי מזה כ-35 שנה, מינתה את שירלי סידי לתפקיד מנהלת אבטחת המידע (CISO) וקצינת הגנת הפרטיות (DPO) האזורית. סידי מביאה עמה ניסיון עשיר של למעלה מ-15 שנה בתחום הסייבר ואבטחת מידע. בתפקידה האחרון שימשה כיועצת אבטחת מידע וסייבר בכירה ומנהלת פרויקטים מורכבים ברוקוול אוטומיישן, חברת סייבר בינלאומית מובילה. קודם לכן, הקימה והובילה את תחום הגנת הפרטיות בבנק ירושלים במשך מספר שנים.

סידי היא בוגרת תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול, בהצטיינות יתרה, מהמכון הטכנולוגי חולון (HIT) ובעלת הסמכה יוקרתית ממסלול CISO & DPO באוניברסיטת בר-אילן. בנוסף, מחזיקה במגוון הסמכות מקצועיות בתחום הסייבר והגנת הפרטיות בהם CDPSE.

אלן עמיאל, מנכ"ל חברת המידע העסקי Coface Bdi: "אנו שמחים לקבל את שירלי לצוות ההנהלה שלנו. ניסיונה העשיר והידע המקצועי שלה יתרמו רבות לחיזוק מערך אבטחת המידע והגנת הפרטיות בחברה, תחומים קריטיים בעידן הדיגיטלי הנוכחי". סידי הוסיפה: "אני נרגשת להצטרף לחברה ומודה על האמון שניתן בי. אני מצפה לעבוד עם הצוות המקצועי של החברה ולהוביל את תחומי אבטחת המידע והגנת הפרטיות לרמות חדשות של מצוינות."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully