וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר ההסתדרות מתנגד לגזירות בתקציב: "לא יהיה, לא יעבור"

עודכן לאחרונה: 24.9.2024 / 12:54

לדברי ארנון בר-דוד, "עוד פעם הוציאו מהמגירה את הפגיעה בפנסיה ובקרנות ההשתלמות, עוד פעם שכר מינימום, עוד פעם הטלת מיסים על האדם העובד, לא יהיה. קודם לצמצם משרדי ממשלה, להוריד תקציבים קואליציוניים ולנהל את הכסף כמו שצריך ולא בהפקרות"

הצהרת יושב ראש ההסתדרות ארנון בר דוד - השבתת המשק/ערוץ 13

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, בולם את התקציב ואומר שהגזירות שהאוצר הציג לא יעברו.

בהתייחסות פומבית ראשונה להצעת התקציב של שר האוצר אמר בר-דוד כי "האוצר הוציא מהמגירה את כל התוכניות שלו, לפגוע בציבור העובדים. עוד פעם הוציאו את הפגיעה בפנסיה ובקרנות ההשתלמות, עוד פעם שכר מינימום, עוד פעם הטלת מיסים על האדם העובד, לא יהיה".

בר-דוד הביע חוסר אמון בתקציב שעל הפרק "אני בשיח עם אנשי האוצר, והם יודעים שההסתדרות תמיד נתנה כתף כשהמדינה בצרות. אבל הפעם אני עומד על כך שאני רוצה לראות קודם את ההיתכנות של התקציב הזה, ואם הממשלה בכלל רוצה ללכת על התקציב הזה", והאשים את הממשלה בהנתהלות כלכלית מופקרת: "האם הממשלה מבינה שאי אפשר להטיל על האדם העובד את הגזרות האלה, ויש קודם לצמצם משרדים ממשלתיים, להוריד תקציבים קואליציוניים ולנהל את הכסף כמו שצריך ולא בהפקרות.".

"אם אני אראה שמנהלים פה את הכסף כמו שצריך ומתנהלים באחריות, אני אהיה שותף. ואם לא כל החקיקה הזאת לא תעבור ואני רוצה לראות מישהו שינסה לחוקק חוקים נגד העובדים בכנסת ישראל, זה לא יעבור".

יושב ראש ההסתדרות -ארנון בר דוד ומשפחות החטופים בהצהרה- השבתת המשק .2 בספטמבר 2024. ההסתדרות, אתר רשמי
בר-דוד. "רוצה לראות קודם את ההיתכנות של התקציב הזה, ואם הממשלה בכלל רוצה ללכת על התקציב הזה"/אתר רשמי, ההסתדרות

אמש הבהיר יו"ר רשות המסים שי אהרונוביץ' כי לפנינו קיצוצים יוצאי דופן: "אנחנו נמצאים באירוע מלחמה מז'ורי ב־7 באוקטובר, ואני לא בטוח שגם הציבור שיושב פה מפנים את העובדה הזאת עד הסוף. הולכים להיות פה צעדי מיסוי מרחיקי לכת".

הוא הוסיף כי "בתקציב 2025 יש הצעות מיסוי לא פשוטות לעיכול. הכי פשוט זה להרביץ 2% על מס חברות או להחליט כי את המע"מ אנחנו נעלה - לא ב־1% כמו שאמרו אלא בעוד 2%. הלכנו על צעדים מרחיקי לכת אחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully