וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם השקעה של מאות מיליונים: פארק השעשועים חוגג 3

24.9.2024 / 15:43

פארק השעשועים Magic Kass מציין 3 שנות פעילות, עם השקעות של מאות מיליונים ו-2 מיליון מבקרים כמו בפארקים הגדולים בחו"ל

אזור המתקנים. דניאל סטרבו,
אזור המתקנים/דניאל סטרבו

Magic Kass פארק השעשועים המקורה הגדול בישראל, מציין בימים אלו 3 שנות פעילות עם כ-2 מיליון מבקרים שפקדו אותו מאז פתיחתו. הפארק הוקם ומנוהל על ידי קבוצת קס בבעלות היזם חנוך קס, והושקעו בו למעלה מחצי מיליארד שקל.

בשנה הקרובה, יושקעו כ-30 מיליון שקל בחדשנות ובפיתוח הפארק, כולל הרחבת מתחמי אקסטרים לנוער ואיזורי אטרקציות לכל המשפחה. "ההשקעות האלו מגיעות על רקע הגידול במספר הלקוחות החוזרים", אומרים בהנהלת הפארק.

על פי נתוני הפארק, ממוצע המבקרים בחודש נע בין 40,000 ל-60,000 מבקרים, כאשר 75% מהמבקרים חוזרים לבילוי נוסף במקום. הפארק, שמשתרע על פני 13 דונם, מציע עשרות מתקני שעשועים ואקסטרים מתקדמים, שחלקם הגיעו לישראל לראשונה עם פתיחת המקום.

גלגל ענק. דניאל סטרבו,
גלגל ענק/דניאל סטרבו

במהלך 3 השנים הראשונות לפעילותו, נוספו בפארק מתקני אקסטרים חדשים רבים, בהם מבוך המראות "Magic Mirror" ועיר האימה "Magic Ghost", שזוכים להצלחה רבה והפכו לאטרקציה מרכזית בפארק. לצידם, בין המתקנים האהובים ביותר בפארק נמצאים מתקני האקסטרים כמו מתקן הדיסאקברי 360, הלופר ומתקן הבראשית הממוקם על גג המבנה הענק.

בסמוך לפתיחת הפארק, השקיעה קבוצת קס כ-30 מיליון שקל בהקמת פלטפורמות תוכן דיגיטלי ופיתחה תשתית תוכן דיגיטלי המיועדת לילדים ונוער, אשר כוללת אפליקציה, ערוצי יוטיוב, פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק. ההשקעה של ה- Magic Kass בעולמות התוכן הדיגיטלי, באה לידי ביטוי ברשתות החברתיות עם עמודי פייסבוק ואינסטגרם מובילים בקרב האטרקציות בישראל ובעלי מספר העוקבים (370,000 עוקבים ברשתות) הגדול ביותר בקרב העמודים של אטרקציות אחרות בישראל.

באוקטובר 2022, העלה ה- Magic Kassסדרת רשת בשם "צרחות", בכיכובן של שתי הטאלנטיות - אנה זק ויעל שלביה, שטסו ברחבי העולם והצטלמו בפארקי השעשועים האקסטרימיים ביותר בעולם. הפארק עשה היסטוריה כשהסדרה עלתה לטלוויזיה בסלקום TV . הנהלת ה- Magic Kassממשיכה לפתח את פעילותה בעולמות התוכן והדיגיטל וכבר באביב הקרוב תצלם סדרת רשת חדשה (הרביעית במספר) שתעלה לשידור בקיץ 2025, בהשקעה של חצי מיליון שקל.

דוד שטרית, מנכ"ל ה-Magic Kass: "החזון בהקמת ה-Magic Kass היה להקים בישראל פארק שעשועים אקסטרימי בסטנדרטים הבינלאומיים הגבוהים ביותר, שיעמוד בשורה אחת עם פארקי שעשועים מקורים מובילים בעולם. כיום ה- Magic Kass הוא אחד מתשעת הפארקים היחידים המקורים בעולם כדוגמת דיסני, קרטונס נטוורק וניקולידאון". עוד מוסיפים בהנהלת הפארק כי "הייחודיות של המקום, מעבר להיותו מקורה ונח בכל עונות השנה, היא במתקנים המתחדשים כל הזמן, הן במתקני האקסטרים לנוער והן במתקנים המתאימים לילדים קטנים יותר ולכל מהשפחה. אנחנו מביאים מתקנים חדשים ממקומות שונים בעולם, כדי להעצים את החוויה של המבקרים ולספק להם שיאים אקסטרמיים חדשים, מגוונים וייחודיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully