וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורן מוסט: לממשלת ישראל יש יד בכישלון ערוץ 10

איילה צורף

31.3.2003 / 11:53

יו"ר איגוד המפרסמים במכתב לרה"מ: "הפתרון - שילוב של יוזמות מצד הרגולטור, מאמצים של היזם והתגייסות החברות עתירות השיווק לרכישת תתשדירי פרסום בערוץ"

במכתב ששלח אורן מוסט, יו"ר איגוד המפרסמים, לראש הממשלה, אריאל שרון, הוא כותב: "בניתוח הקשיים אליהם נקלע ערוץ 10, ברור שגם למדיניות הממשלה יש חלק באי הצלחת המיזם החדש להמריא".

עוד כותב מוסט, במכתב שנשלח גם אל שר האוצר בנימין נתניהו, שר התעשייה והמסחר, אהוד אולמרט, מנכ"ל משרד התקשורת, אורי אולניק, יו"ר הרשות השנייה, מוטי שקלאר, ויו"ר איגוד משרדי הפרסום, אבנר בראל: "הממשלה, כמובן, אינה הגורם היחיד האחראי למצוקת הערוץ המסחרי החדש, והפתרון לבעיותיו יבוא משילוב בין יוזמות מצד הרגולטור, השקעות ומאמצים של היזם והתגייסות של החברות עתירות השיווק לרכוש תשדירי פרסום בערוץ החדש".

במכתב אחר ששלח מוסט אל חברי איגוד המפרסמים, הוא קורא להם להגביר את היקפי הפרסום בערוץ, על מנת להצילו מסגירה: "אני פונה אליך, חבר באיגוד המפרסמים, לבחון באופן דחוף את תמהיל הפרסום שלך במדיה הטלוויזיונית ולפעול להגדלת הפעילות הפרסומית בערוץ 10 בתקופה הקרובה. סגירה, חלילה, של ערוץ 10, תנציח את חזרת המונופוליזם לשוק המדיה בטלוויזיה המסחרית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully