וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל אילוז מונה ל-COO של פלטפורמת ההשקעות OurCrowd

25.9.2024 / 12:23

הקריירה של אילוז כוללת תפקידים בולטים כטכנולוג הראשי (CTO) של קרן SC Ventures (חטיבה של Standard Chartered Bank המתמקדת בחדשנות ובטכנולוגיות פינטק פורצות דרך) כמו כן כיהן כמנהל האבטחה (CISO) ומנהל התפעול של קבוצת Standard Chartered

יובל אילוז. רחל אילוז,
יובל אילוז/רחל אילוז

פלטפורמת ההשקעות OurCrowd, גוף ההשקעות הפעיל ביותר בהון סיכון בישראל, הודיעה כי יובל אילוז מצטרף לחברה כמנהל התפעול הראשי (Chief Operating Officer). הצטרפותו היא תוספת משמעותית לצוות ההנהלה של OurCrowd והוא יוביל את צמיחת הפלטפורמה הכוללת כיום קרוב לרבע מיליון משקיעים כשירים ופורטפוליו של 460 חברות.

אילוז מביא ל-OurCrowd ניסיון עשיר ומומחיות עם רקע של תפקידי ניהול בתחומים טכנולוגיים ועסקיים. הקריירה שלו כוללת תפקידים בולטים כטכנולוג הראשי (CTO) של קרן SC Ventures (חטיבה של Standard Chartered Bank המתמקדת בחדשנות ובטכנולוגיות פינטק פורצות דרך) כמו כן כיהן כמנהל האבטחה (CISO) ומנהל התפעול של קבוצת Standard Chartered האחראי על תחומי הדאטה והחוסן הארגוני. לפני כן כיהן כמנהל האבטחה והפרטיות של Commonwealth Bank. נוסף על כך הוא בנה סטארט-אפים מצליחים כיועץ, כמשקיע וכחבר דירקטוריון.

ג'וש וולף, שכיהן כמנהל התפעול והוביל את צמיחת החברה ב-9 השנים האחרונות, התמנה למנהל האסטרטגיה של OurCrowd.

ג'ון מדבד, מייסד ומנכ"ל OurCrowd, מסר: "אנו נרגשים מאוד מהצטרפותו של יובל אילוז ל-OurCrowd כמנהל התפעול הראשי. יובל צבר מוניטין הן במגזר הטכנולוגי והן במגזר העסקי בישראל וברחבי העולם. אנו ברי מזל שהוא מביא עמו ידע עשיר ומערכות קשרים שיסייעו להרחיב את טביעת הרגל של OurCrowd".

יובל אילוז, מנהל התפעול הראשי OurCrowd: "אני נרגש להצטרף ל-OurCrowd ולשתף פעולה עם צוות דינמי ומוכשר שמגדיר מחדש את תחום השקעות ההון סיכון. הגישה החדשנית של OurCrowd בהשקעות וטיפוח טכנולוגיות פורצות דרך עולה בקנה אחד באופן מושלם עם התשוקה שלי לתמוך בסטארט-אפים ובטכנולוגיות צומחות והובלת טרנספורמציה עסקית. אני מצפה לתרום מהמומחיות שלי בטכנולוגיה, ב-AI, באבטחת סייבר ובאסטרטגיה עסקית כדי לסייע להאיץ את הצמיחה של חברות חלוציות במגוון תחומים".

OurCrowd צוינה לאחרונה על פי דוח המשקיעים של IVC, גורניצקי ו-KPMG כמשקיעת ההון הסיכון הפעילה בישראל במחצית הראשונה של שנת 2024 עם 16 השקעות חדשות בסטארט-אפים. על פי PitchBook פלטפורמת OurCrowd היא גוף ההשקעות הפעיל ביותר בהון סיכון בישראל מהקמתה בשנת 2013.

OurCrowd גייסה מהקמתה התחייבויות השקעה בהיקף של למעלה מ-2.3 מיליארד דולר מ-235,000 משקיעים כשירים מ-195 מדינות. היא השקיעה עד היום במעל 460 חברות פורטפוליו ו-57 קרנות השקעה ורשמה 65 אקזיטים, וביניהם: ההנפקות של Beyond Meat,Lemonade , Innoviz , Arbe, Alpha Tau, ו-Freightos, הרכישה של Jump Bike על ידי Uber, הרכישה של Briefcam על ידי Canon, הרכישה של Argus על ידי Continental, הרכישה של Crosswise על ידי אורקל, הרכישה של Replay על ידי אינטל, הרכישה של Corephotonics על ידי סמסונג, הרכישה של CyberX על ידי מיקרוסופט, והרכישה של Kenna Security על ידי סיסקו.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully