וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הענן Sela ממשיכה להתחזק בבכירים: ממנה את דורון אהרנסון לסמנכ"ל שיווק גלובלי

25.9.2024 / 12:28

במסגרת תפקידו יהיה אחראי על גיבוש אסטרטגיית השיווק הגלובלית והוצאתה לפועל באזורי הפעילות של החברה ברחבי העולם

דורון אהרנסון. עומר הכהן,
דורון אהרנסון/עומר הכהן

חברת Sela, ספקית גלובלית מובילה של שירותי ענן עבור סטארט-אפים וחברות, מודיעה על מינויו של מומחה השיווק והניהול הגלובלי, דורון אהרנסון, לסמנכ"ל השיווק (CMO). במסגרת תפקידו יהיה אחראי על גיבוש אסטרטגיית השיווק הגלובלית והוצאתה לפועל באזורי הפעילות של החברה ברחבי העולם.

דורון אהרנסון, בעל ניסיון עשיר בתפקידי ניהול, שיווק, פיתוח עסקי, התרחבות גלובלית ויצירת שותפויות אסטרטגיות, יסייע בהמשך פיתוח הצמיחה של חברת Sela, בישראל ובשוק הגלובלי. עם הצטרפותו להנהלת החברה, כסמנכ"ל שיווק גלובלי, יתמקד אהרנסון בפיתוח אסטרטגיית השיווק והמכירות של Sela.

בתפקידו האחרון שימש אהרנסון כמנכ"ל חברת האד-טק Jolt, והוביל למכירתה. בתפקידיו הקודמים בג'ולט כיהן גם כמנהל הפעילות בישראל (GM) וכסמנכ"ל השיווק הגלובלי (CMO). לפני כן, שימש אהרנסון כסמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בחברת HackerU, כמנכ"ל חברת Ofek ועוד. הוא בוגר תואר ראשון בקולנוע ותואר שני במנהל עסקים (MBA) באוניברסיטת תל-אביב.

רון שפרינצק, מנכ"ל Sela: "אנו מתרגשים ומברכים על הצטרפותו של דורון לצוות של Sela. לדורון יש את הכישורים והניסיון הנדרשים כדי לעזור לנו להמשיך ולמצב את Sela כחברה מובילה בשוק הענן, המקומי והגלובלי. דורון יוביל את פיתוח האסטרטגיה השיווקית שלנו ויסייע לנו להאיץ את הצמיחה של החברה ברחבי העולם".

דורון אהרונסון, סמנכ"ל השיווק (CMO) של Sela: "אני נרגש להצטרף לצוות המוביל של Sela בתקופה בה שוק הענן עובר טרנספורמציה מהותית. הכניסה של טכנולוגיות חדשות בכלל ומהפכת ה-AI בפרט מייצרות הזדמנויות רבות חדשות, ואני מאמין שהיכולות של Sela ממקמות אותה בעמדה טובה לנצל את ההזדמנויות הללו ולהמשיך בצמיחה החזקה שממנה היא נהנתה בשנים האחרונות בארה"ב, בישראל וברחבי העולם.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully