וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיסטון, בעלת השליטה באגד החליטה: אמיר לוי הוא יו"ר אגד הבא

25.9.2024 / 13:39

הממונה לשעבר על התקציבים באוצר יחליף את אבי פרידמן בתפקיד; המינוי נתפס כחלק ממהלכי התייעלות והשבחה שמובילה קיסטון, בעלת השליטה באגד

אמיר לוי, יו"ר אגד. יונתן זינדל,
אמיר לוי, יו"ר אגד/יונתן זינדל

דירקטוריון אגד הודיע היום על מינויו של אמיר לוי ליו"ר החברה. ההחלטה התקבלה פה אחד על ידי חברי הדירקטוריון, ולוי יחל את תפקידו כיו"ר פעיל ב-1 בנובמבר 2024.

אמיר לוי, שכיהן כממונה על התקציבים במשרד האוצר בין השנים 2013-2018 ובעל ניסיון נרחב בתחום התשתיות, מביא עמו ניסיון בניהול תהליכים מורכבים בשוק הפרטי. טרם תפקידו במשרד האוצר, שימש כמנכ"ל שיכון ובינוי אנרגיה מקבוצת שיכון ובינוי במשך כ- 7 שנים .(2006-2013)

לאחר כהונתו במשרד האוצר, לוי עבר לארה"ב לשנת לימודים בהרווארד כעמית מחקר. עם שובו לישראל, מונה למנכ"ל חברת הסיבים האופטיים ,IBC שם הוביל פרויקט תשתית לאומי של פרישת רשת סיבים אופטיים מתקדמת לכ- 700 אלף משקי בית בישראל, והוביל מהלכים עסקיים משמעותיים שהגבירו את כוחה של IBC וביסס אותה כמובילה בענף הסיבים האופטיים.

לפני כשלוש שנים, לוי עזב את תפקידו ב IBC -והצטרף לקרן ספרה כמנכ"ל וכשותף. במהלך כהונתו בספרה, הוביל וניהל את פעילות הפריווט אקוויטי של הקרן.

מינויו של לוי הוא מהלך נוסף בסדרת מהלכים לפיתוח והשבחה של אגד, שמבצעת קיסטון, המחזיקה במסגרת שותפות עם קרנות המורים והגננות ב- 60% ממניות אגד, ואשר צפויה להחזיק בכ-78% ממניות אגד, עם השלמת רכישת המניות נשוא הודעת מימוש אופציית ה-PUT שניתנה לבעלי מניות אגד.

מאז רכישתה אגד נמצאת בתהליך התייעלות רחב היקף בהובלת הדירקטוריון והנהלת אגד. בין השאר, אגד שוקדת על מעבר לאוטובוסים חשמליים, הרחבת פעילותה באירופה, בדגש על הולנד ופולין, ומיצוי הערך החבוי בנדל"ן ההיסטורי של החברה. לאחרונה, אגד החלה להפעיל את אשכול עוטף ירושלים, המכרז הראשון שבו זכתה בתנאי שוק חופשי.

קרן קיסטון ודירקטוריון אגד מבקשים להביע את תודתן העמוקה לאבי פרידמן, היו"ר היוצא ואחד ממייסדי אגד, על שנים רבות של עשייה משמעותית. פרידמן הוביל מהלכים מרכזיים לטובת חברי אגד, וניהל את תהליך מכירת החברה, לצד קידום יוזמות נוספות שהניבו ערך רב לאגד, לעובדיה ולמשק התחבורה בישראל. בהיענות לבקשת הדירקטוריון, פרידמן ימשיך לכהן כיו"ר אגד הסיעים.

  • עוד באותו נושא:
  • אגד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully