וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולף משקיעה 1.5 מיליון שקל במועדון לקוחות חדש

כתב וואלה! עסקים

31.3.2003 / 12:02

הכרטיס החדש מאחד את שלושת מועדוני הלקוחות הקיימים כיום בקבוצה ויכלול את "גולף אנד קו", "גולף", "סטריט", "פולגת", "אינטימה" ו"ספרינט"

קבוצת "גולף" בבעלות כלל תעשיות, משיקה כרטיס מועדון חדש בהשקעה של 1.5 מיליון שקל. הכרטיס החדש מאחד את שלושת מועדוני הלקוחות הקיימים כיום בקבוצה ויכלול את "גולף אנד קו", "גולף", "סטריט", "פולגת", "אינטימה" ו"ספרינט".

לדברי דודי ברסלר מנכ"ל קבוצת "גולף": "הכרטיס החדש מאגד תחתיו מספר מטרות אסטרטגיות המגדילות את הערך המוסף של המותג "גולף" ומאפשרות ללקוחות הקבועים הפוקדים את הרשתות, קניות צולבות בין המותגים השונים."

לדבריו: "בעזרת טופס ההרשמה של הכרטיס החדש, ינוצל המידע המצטבר אודות הלקוח ככלי שיווקי המשפר את ניהול הלקוח וצרכיו ותחוזק מערכת היחסים עם הלקוח על ידי פיתוח וטיפוח התייחסות אישית ורגשית, הן בעזרת דיוור ישיר של קטלוגים, מבצעים, וקופונים שונים עד הבית או לכתובת האי מייל, והן בזיהוי המיידי של הלקוח בחנות והתייחסות אליו בהתאם".

עוד הוסיף ברסלר כי הוא צופה שעד סוף השנה יצטרפו למועדון 250 אלף חברים שיהנו ממעמד מיוחד ומערכי החברות במועדון מעבר להטבות שיינתנו באופן שוטף.

גיוס חברי המועדון תעשה ברשתות עצמן על קניות בסכומים שונים לדוגמא: ברשת גולף אנד קו" קנייה מעל 1000 שקל, ברשת "גולף" בקנייה מעל 800 שקל ועוד, כך יתבצע בידול הלקוחות בעלי פוטנציאל קנייה גדול. כמו כן חברי המועדונים הקיימים יקבלו בדיוור ישיר הזמנה לבוא ולקבל את הכרטיס החדש שתכלול את כל הקטלוגים החדשים שהפיקה החברה וקופוני הנחה שונים.

המידע שיצטרכו המצטרפים למועדון למסור, הנו בסיסי ומכיל נתונים כמו תאריך יום ההולדת (גם של הילדים במידה ויש), טלפון, כתובת אי מייל, פלאפון לקבלת הודעות SMS וכתובת מגורים. בעזרת נתונים אלה ניהול הלקוח יהיה יעיל יותר ותתבצע פעילות שיווקית ברמה האישית במסגרתה יוזמנו הלקוחות לבוא לקנות בהנחה ביום ההולדת, במבצעי חג מיוחדים ועוד.

קבוצת גולף מונה כ- 160 חנויות, בפריסה ארצית. מחזור המכירות המדווח של הרשת עומד על כ-600 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully