וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

65 אחוז פחות שמן: פריצת הדרך בתחום המסעדנות

25.9.2024 / 15:47

חברת "פאנדנגו", שמובילה את תחום איסוף השמן המשומש בין המטבחים והמסעדות בישראל, יצאה הבוקר בהודעה המלמדת על שינוי מגמה: מוצר חדשני שמפחית ב-65 אחוז את השימוש בשמן במסעדות

הפורמולה של ביונד אויל. יחצ,
הפורמולה של ביונד אויל/יחצ

חברת "פאנדנגו", שמובילה את תחום איסוף השמן המשומש בין המטבחים והמסעדות בישראל, יצאה הבוקר בהודעה המלמדת על שינוי מגמה משמח בתחום איכות הסביבה בעולם האירוח והמזון.

שי מדיוני, ממנהלי החברה מדווח כי בין אלפי לקוחות החברה - מפעלים מטגנים, בתי מלון, מטבחים תעשייתיים ומאות מסעדות- יש מאות לקוחות שהחלו להשתמש במוצר חדשני שהפחית ב-65 אחוז בממוצע את השימוש שהן עושות בשמן: "הפורמולה החדשנית שנכנסה לשוק באחרונה, מבית היוצר של "ביונד אויל" שינתה לחלוטין את פני המציאות. מסעדות ומטבחים שמשתמשים באבקת 'ביונד אויל', מצליחים לשמר ולשפר את הטעם והאיכות של שמן הטיגון עד כדי 80 אחוזי הפחתה בצורך לזרוק שמן".

מדענית חברת "ביונד אויל" מיכל ורנר: "השימוש באבקה תורם לבריאות עובדי המטבחים והסועדים במסעדות. אופן השימוש בשמן טיגון משתנה כליל".

מדיוני הוסיף: "חברה ישראלית קטנה מקיבוץ יפעת יוצרת פריצת דרך עולמית שכבר משפיעה על נתח שוק משמעותי בישראל ובקרוב לדעתי תשנה את העולם". בין המשתמשות באבקת "ביונד אויל" בישראל נכללות רשתות בתי מלון, רשתות מזון מהיר מקומיות ובין לאומיות, חברות הסעדה, מטבחים מטגנים עגלות מזון ומגוון מטבחים מטגנים מקומיים. הצלחתה של "ביונד אויל" הביאה אותה להיסחר בבורסה הקנדית, כשגם בשוק הקנדי החברה מגייסת מאות לקוחות בחודשים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully