וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Bluebricks מגייסת עובדים לניהול תשתיות הענן

25.9.2024 / 16:16

חברת Bluebricks פיתחה את הטכנולוגיה החדשנית Atomic Infrastructure, המאפשרת לחברות לנהל ארכיטקטורה מורכבת של נכסי ענן רבים

מייסדי Bluebricks. אוראל כהן,
מייסדי Bluebricks/אוראל כהן

חברת הסטארטאפ Bluebricks, המפתחת פלטפורמת ניהול ענן חדשנית, מגייסת עובדות ועובדים למגוון של תפקידים בהם מנהל פיתוח, מנהל שיווק ונציג פיתוח עסקי SDR. החברה השלימה סיבוב גיוס סיד בסך 4.5 מיליון דולר בהובלת הקרנות Glilot Capital Partners ו-Flint Capital ובהשתתפות מומחים מהתחום, בהם יוחאי אטון, מנכ"ל cnvrg.io בהשקעה מטעם a16z, רז שקד, מנהל קבוצת ה-DevOps ב-Wiz, וקרן Fresh Fund.

חברת Bluebricks פיתחה את הטכנולוגיה החדשנית Atomic Infrastructure, המאפשרת לחברות לנהל ארכיטקטורה מורכבת של נכסי ענן רבים. הגישה החדשנית מאפשרת ניהול קבוצות קטנות של רכיבים עם שמירה על קשר סמנטי ביניהם, באמצעות אוטומציה יעילה ובטוחה המפחיתה עלויות ומונעת התרחבות של תקלות ברחבי הענן. בנוסף, הטכנולוגיה מספקת בסיס בטוח להפעלת כלי AI באזורים שעד כה נחשבו כבעלי סיכון גבוה. בניגוד לחברות בתחום, החברה מאמצת מודל עסקי ברור המאפשר חיזוי וניהול תקציב יציב.

תחום תשתיות הענן צומח במהירות ומוערך בהיקף של 679 מיליארד דולר בשנת 2024. כלים מסורתיים לניהול תשתיות ענן, כגון Terraform, הופכים ללא כלכליים בשימוש נרחב היות ועלותם השולית גבוהה ושימוש שגוי מוביל לחוב טכנולוגי ארוך טווח. כלים אלו דורשים לעתים קרובות תחזוקה ידנית מצד צוותי SRE או DevOps ייעודיים שעלותם גבוהה. בנוסף, ניהול התשתיות לא נתפס כחלק מהמשימות העיקריות של צוותי פיתוח, ועל כן, אימוצם נעשה ללא תכנון ארוך טווח או אסטרטגיה המובלת ע"י הנהלה בכירה. לאורך זמן, עלייה במורכבות התשתיות ובמעורבות של גורמים רבים בארגון מגבירה את הסיכונים והסיבוכיות, מה שמעכב עדכוני תשתית ומשאיר את הארגונים להתמודד עם סיכון מוגבר, מורכבות הולכת וגדלה, וחסמים לאוטומציה.

Bluebricks הוקמה בשנת 2024 על ידי היזם הסדרתי עידן ילוביץ (מנכ"ל), שהיה בעבר שותף מייסד של חברת Zest, שנרכשה על ידי WalkMe ב-2021, ניצן גינדי, (סמנכ"ל מוצר) מנהל מוצר מנוסה עם רקורד בתחום מכירות לארגונים גדולים ופיני וקנין, (סמנכ"ל טכנולוגיה) מנהל טכנולוגי בעל ניסיון בפיקוח על תשתיות ענן ותפעול בתוך מערכות SaaS ומערכות ארגוניות רחבות. החברה כבר החלה הטמעות אצל לקוחות טכנולוגיים בולטים בארץ ובעולם.

"תשתית בטוחה, יעילה ואמינה"

עידן ילוביץ, מייסד ומנכ"ל Bluebricks: "עד שנת 2027, יותר מ-70% מהארגונים יאמצו פלטפורמות ענן. פריצת הדרך של הבינה המלאכותית ו GenAI יהפכו את פיתוח התוכנה לזמין וע"ב דרישה, כשכל שורת קוד צריכה תשתית בטוחה, יעילה ואמינה. עם זאת, כשמדובר בתשתית, הכל רגיש הרבה יותר וארגונים חייבים לבסס לעצמם יכולות ניהול אוטומטיות המשמרות תקני רגולציה, אבטחת מידע וניהול תקציבי יעיל וחכם, אחרת הם עלולים לאבד את היתרון התחרותי. תחום ניהול תשתיות הענן חייב להתאים את הכלים ושיטות העבודה ולאמץ תהליכי עבודה חדשים. "בעזרת טכנולוגיית Atomic Infrastructure נאפשר לארגונים להיערך לאוטומציה, להתמודד עם קצב השינויים הגבוהה, ולעבור לעידן Generative Code By AI באופן מיידי וללא מגבלות."

נופר עמיקם, General Partner בקרן Glilot Capital Partners: "אנחנו נרגשים להשקיע ב Bluebricks שמובלת על ידי צוות יוצא דופן בעל ניסיון וחזון רחב בתחום תשתיות הענן. ככל שהאימוץ של Infrastructure as Code ממשיך לצמוח בקצב חסר תקדים, כך גדל הצורך בפתרונות יעילים שיכולים להתרחב ולצמוח בקנה מידה רחב. Bluebricks נמצאת בחזית השינוי הזה ותאפשר לארגונים לפרוס ולנהל את התשתית באופן אוטומטי ועקבי."

סרגיי גריבוב, שותף ב-Flint Capital: "חברת Bluebricks נותנת מענה לצורך קריטי בשוק. הפתרון שלהם מסייע לחסוך זמן משמעותי עבור מומחי DevOps ו SRE, שעלותם יקרה והביקוש להם רב. בשנה שעברה, יותר משליש מאנשי ה-HR בחברות העריכו שהקושי למצוא מפתחים מיומנים צפוי לגדול, במיוחד בתפקידי DevOps. הצורך בפתרון מקבל חיזוק מצד הביקוש בשוק, כולל מצד כמה חברות יוניקורן."

מידע נוסף על משרות פתוחות והגשת מועמדות כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully