וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וש קולמן מונה ל-VP BizDev בחברת Exon

26.9.2024 / 10:02

בתפקידו החדש, ג'וש קולמן יוביל את תחום הפיתוח העסקי בחברה, יתמקד בהגדלת צוות ה-BizDev, בהרחבת השותפויות הקיימות ובפיתוח שותפויות נוספות

ג'וש קולמן. יחצ,
ג'וש קולמן/יחצ

חברת Exon, המובילה בפיתוח פתרונות מתקדמים להשוואת מוצרים חכמה בתחום האיקומרס, שמחה להודיע על מינויו של ג'וש קולמן לתפקיד סגן נשיא לפיתוח עסקי (VP BizDev). המינוי מהווה חלק מאסטרטגיית הצמיחה המואצת של החברה בשנה האחרונה ומדגיש את מחויבותה להרחבת פעילותה הגלובלית ולהעמקת השותפויות האסטרטגיות שלה.

בתפקידו החדש, ג'וש קולמן יוביל את תחום הפיתוח העסקי בחברה, יתמקד בהגדלת צוות ה-BizDev, בהרחבת השותפויות הקיימות ובפיתוח שותפויות נוספות, תוך מיקוד בהעמקת נוכחותה של Exon בשווקים בינלאומיים. מינויו של קולמן צפוי לתרום להמשך הצמיחה של החברה ולהבאתה לשיאים חדשים בתחום האיקומרס.

לג'וש ניסיון של 14 שנים בפיתוח עסקי, שיווק וניהול. עבד בתפקידים בכירים בחברות גדולות ומוכרות כמו איירון סורס ונטורל אינטלג'נס ובחברות נוספות כמו MVF הבריטית ו- Pecan SaaS הישראלית. בנוסף, לג'וש תואר ראשון ב-Sports Management מטעם אוניברסיטת בירמינגהאם האנגלית.

exon (אקסון) היא שחקנית מובילה בתחום האיקומרס, המתמחה בפיתוח טכנולוגיות חכמות להשוואת מוצרים. באמצעות פלטפורמה מתקדמת המופעלת על ידי בינה מלאכותית, Exon מספקת לצרכנים כלי השוואה וביקורות מדויקות על מיליוני מוצרים מכל העולם. החברה מעצימה את חוויית הקנייה של הצרכנים על ידי מתן תובנות מבוססות נתונים, מה שמאפשר להם לקבל החלטות קנייה נבונות ובטוחות יותר. המערכת מתעדכנת באופן שוטף ומשתמשת במנגנוני למידת מכונה על מנת לייצר ביקורות אמינות בזמן אמת.

ג'וש קולמן, VP BizDev: "תחום ה-Business Development הוא חשוב ומשמעותי לצמיחתה של כל חברה. אני שמח על הזכות להצטרף לחברה כמו Exon, ששמה דגש על הקשר עם הלקוחות הקיימים, וביחד נוכל להגיע גם ללקוחות חדשים ומשמעותיים לא פחות. אקסון היא שחקנית משמעותית ומובילה בשוק האיקומרס, ואני גאה לקחת חלק בעיצובה וצמיחתה בענף".

ניר שבתאי, מנכ"ל ומייסד, Exon: "אנחנו באקסון גאים בהון האנושי שלנו וביכולות הטכנולוגיות המתקדמות שפיתחנו לאורך השנים. מינויו של ג'וש קולמן לתפקיד VP BizDev משקף את מחויבותנו להמשיך ולהוביל את תחום האיקומרס, ולהציע לצרכנים פתרונות חכמים ואמינים. אני בטוח שג'וש יתרום רבות לצמיחה שלנו וימשיך להצעיד את החברה קדימה."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully