וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכללה האקדמית ספיר העניקה תארים לסטודנטים שנפלו

26.9.2024 / 10:11

הקמפוס מתמלא מחדש: המכללה האקדמית ספיר קיימה טקסי הענקת תארים לבוגריה, ובהם הוענקו תארים לשני סטודנטים שנרצחו ונפלו במהלך המלחמה

תואר לפלג סאלם ז''ל. ניקול מיחנו, יח''צ המכללה האקדמית ספיר,
תואר לפלג סאלם ז''ל/ניקול מיחנו, יח''צ המכללה האקדמית ספיר

המכללה האקדמית ספיר העניקה השבוע 1,583 תארים לבוגרים, מוסמכים ודיפלומות הנדסאים. לראשונה מאז ה-7 באוקטובר, הקמפוס התמלא בבוגרים, סטודנטים ואנשי סגל. הטקסים נפתחו בדקת דומייה לזכר הנופלים.

במהלך הטקס, המחלקה למדעי המחשב העניקה תואר לשם כבוד לבני משפחתה של סיון אלקבץ ז"ל, סטודנטית במחלקה ובת קיבוץ כפר עזה, שנרצחה עם בן זוגה נאור חסידים ז"ל, והמחלקה ללוגיסטיקה העניקה תואר לבני משפחתו של פלג סאלם ז"ל, סטודנט ולוחם מילואים שנפל במהלך הלחימה.
בנוסף, תואר לשם כבוד הוענק גם למשפחתו של זוהר אביטן ז"ל, ממקימי המכללה האקדמית ספיר וסטודנט בתואר שני בתקשורת שנפטר לפני שסיים את לימודי המוסמך.

תואר של כבוד לסיון אלקבץ ז''ל. ניקול מיחנו, יח''צ המכללה האקדמית ספיר,
תואר של כבוד לסיון אלקבץ ז''ל/ניקול מיחנו, יח''צ המכללה האקדמית ספיר

פרופ' ניר קידר, נשיא המכללה האקדמית ספיר, ציין בדבריו: "לאחר שנה יוצאת דופן שדרשה מאיתנו תעצומות נפש וגבורה, הבוגרים שלנו מסמלים את תקומת הנגב המערבי. אנו מחויבים להנציח את זכרם של יקרינו שנפלו ונרצחו ב-7 באוקטובר ובמהלך המלחמה. בטקסים אלו, זכינו להוקיר את זכרם של סיון אלקבץ ז"ל ופלג סאלם ז"ל. במקביל, אנו מציינים בגאווה את הצטרפותו של דור חדש של בוגרים משכילים, המוכנים לתרום בשוק התעסוקה והמחקר ומתפללים לחזרתם של החטופים והחטופות ולבריאותם של הפצועים ולשובם הביתה של חיילות וחיילי צה"ל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully