וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צהלה סרמונטה מונתה למנכ"לית לשכת עורכי הדין מחוז ירושלים

29.9.2024 / 14:02

בתפקידיה הקודמים שימשה בשורה של תפקידים בתחום השירות הציבורי ביניהם: מנהלת היחידה לתכנון אסטרטגי במועצה האזורית גוש עציון, חברת דירקטוריון בחברת "מבנה עציון" וסמנכ"לית אסטרטגיה בחברה לפיתוח גוש עציון המונה כ-500 עובדים

צהלה סרמונטה. אוריאל קרמר,
צהלה סרמונטה/אוריאל קרמר

וועד מחוז ירושלים בראשות עו"ד ארז צ'צ'קס אישר את המלצת ועדת האיתור למנות את צהלה סרמונטה למנכ"לית הקבועה של מחוז ירושלים.

צהלה סרמונטה שימשה כמ"מ המנכ"לית בשמונת החודשים האחרונים והינה בעלת ניסיון ניהולי וציבורי רב. היא בוגרת תוכנית המצטיינים של משרד הפנים "עתידים-צוערים לשלטון המקומי", תואר ראשון במדיניות ציבורית ותואר שני בסוציולוגיה ואנתרופולוגיה מאוניברסיטת בן גוריון, כמו כן, בימים אלה היא שוקדת על לימודי הדוקטורט במחלקה לסוציולוגיה ואנתרופולוגיה.

בתפקידיה הקודמים שימשה בשורה של תפקידים בתחום השירות הציבורי ביניהם: מנהלת היחידה לתכנון אסטרטגי במועצה האזורית גוש עציון, חברת דירקטוריון בחברת "מבנה עציון" וסמנכ"לית אסטרטגיה בחברה לפיתוח גוש עציון המונה כ-500 עובדים.

מחוז ירושלים של לשכת עורכי הדין הוא מהמחוזות הגדולים בארץ, חברים בו כ 10,000 עורכי דין והוא כולל את כל עורכי הדין בעיר ירושלים וברשויות הסובבות: מעלה אדומים, מבשרת ציון, בית שמש, מטה יהודה וגוש עציון.

יו"ר ועד מחוז ירושלים עו"ד ארז צ'צ'קס: "אני מברך על בחירתה של צהלה למנכ"לית קבועה, בחירה המסמנת את הרוח החדשה הנושבת במחוז ירושלים בשנה האחרונה. רוח של עשיה, שיתוף וטובת כלל החברים, יחד נעשה ונצליח".

מנכ"לית המחוז, צהלה סרמונטה: "אני מודה לוועד המחוז וליו"ר על האמון בבחירתי, בכוונתי לפעול להידוק הקשר בין הלשכה וחבריה והרחבת מגוון השירותים הניתנים לחברים בכל תחומי המקצוע".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully