וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכשרה לצעירים ובני העדה האתיופית: מחזקים את ההיי-טק בדרום

29.9.2024 / 15:26

מרכז ההדרכה של Sela בשותפות עם משרד העבודה ועיריית אופקים, משיקה מסלול הכשרה מקצועית לצעירים ובני העדה האתיופית בדרום שיעניק להם כרטיס כניסה להיי-טק

סיגל גרוסי. גיל מגלד,
סיגל גרוסי/גיל מגלד

חברת Sela, ספקית גלובלית מובילה של שירותי ענן עבור סטארט-אפים וחברות, משיקה מסלול הכשרה מקצועית מיוחד לתושבי הדרום ובני העדה האתיופית אשר ירחיב את אפשרויות התעסוקה באזור ויעניק להם דריסת רגל משמעותית בהייטק.

מסלול ההכשרה המקצועי הוקם במסגרת שיתוף פעולה עם משרד העבודה, עיריית אופקים, היוזמה לקידום תעסוקת צעירים ותוכנית למרחק מבית סינרגיה, האגף לפיתוח אורבני ו- ofek tech, יתקיים על ידי מרכז ההדרכה של Sela ובמסגרתו תוצע למועמדים אשר יעמדו בקריטריונים הכשרה מקצועית ייחודית בתחום מכירות להייטק. הקורס נועד לקדם תעסוקת צעירים בפריפריה חברתית-גיאוגרפית, מיועד לצעירים וצעירות בגילאים 18-35 וצעירים בני העדה האתיופית בגילאים 20-44 בפריסה ארצית, במטרה לשדרג את כישוריהם ולפתוח עבורם דלתות להזדמנויות תעסוקה חדשות ומרתקות.

סיגל גרוסי, סמנכ"לית ומנהלת מרכז ההדרכה של חברת Sela, ספקית גלובלית מובילה של שירותי ענן עבור סטארט-אפים וחברות: "אנו גאים להוביל, דווקא בתקופה מאתגרת זו, יוזמה משמעותית שמטרתה להעניק הזדמנויות לקידום צעירים בדרום הארץ באמצעות קורסים ייחודיים להייטק. במיוחד כיום, אנו מאמינים בחשיבות של גישור פערים והקניית כלים מקצועיים שיאפשרו לכל אחד ואחת לממש את הפוטנציאל שלהם בתחום הטכנולוגיה והמכירות, ובכך לסייע להם לבנות קריירה מצליחה ולתרום לצמיחה הכלכלית של הקהילה והאזור. כמו כן, היוזמה נולדה מתוך זיהוי במחסור במנהלי מכירות בחברות ההיי-טק בארץ ומתוך הבנה שתחום מכירות וניהול תיקי לקוחות נחשב למיומנות מכרעת להנעת ההצלחה העסקית. הכשרה זו מהווה חלק ממהלך רחב יותר שמובילה חברת Sela, מתוך מטרה להנגיש את עולם ההיי-טק לצעירים בפריפריה, לסייע בצמיחת הקהילה המקומית ולמלא את הביקוש הגובר למנהלי מכירות בתעשייה הטכנולוגית בישראל. יוזמה זו היא צעד נוסף בתמיכה שלנו בעידוד חדשנות וצמיחה חברתית-כלכלית. Sela רואה בהשקעה בפיתוח מקצועי של צעירים בדרום לא רק חובתנו החברתית, אלא גם מנוע צמיחה לכלכלה המקומית. ככל שהמזים יצליח, אנו צופים בשנים הקרובות עשרות עד מאות עובדים חדשים ממיזם זה."

"לפתח קריירה בתחום המכירות בעולם ההייטק"

"היוזמה לקידום תעסוקת צעירים מסייעת לצעירים הנרשמים בסיוע והשתתפות בעלות ההכשרה כ-80% מעלות ההכשרה במטרה לעודד אותם להירשם ללימודים ולפתח קריירה בתחום מכירות בעולם ההייטק. הצעירים משלמים רק 20% ונהנים ממעטפת לימודית וליווי תעסוקתי מקצה לקצה מהכשרה מקצועית כולל השמה בסופה.הקורס, אשר יושק בחודש נובמבר ויתקיים במשך 10 חודשים, יכלול תכנים עכשוויים ומתקדמים בתחום המכירות בהיי-טק, במטרה לצייד את משתתפיו בכישורים, בידע, באסטרטגיות ובכלים הדרושים כדי לצמוח יחד עם מטרות הארגון - החל מהבנת ההיבטים הבסיסיים של המכירות ללקוחות, פיתוח הבנה עמוקה של תפקיד Account Manager, ועד לניהול תיקי לקוחות וחווית לקוח (CS) ושליטה בטכניקות מתקדמות לצמיחה עסקית, שיווק, מכירות ועבודה ארגונית יעילה בתעשייה המתפתחת במהירות, תוך שילוב לימודים תיאורטיים והתנסות מעשית בתנאי השוק", מסבירה כנרת סוויסה, אחראית קשרי מעסיקים והכשרת באשכול דרום וירושלים.

בנוסף, הנרשמים להכשרה מוזמנים להשתתף בקורס ללימוד ושיפור האנגלית, כדי שכישורי שפה לא יהוו חסם עבורם בנקודת היציאה לשוק התעסוקה בתחום ההייטק. מסיימי הקורס יקבלו סיוע במציאת עבודה בחברות היי-טק בדרום, ביניהן לקוחות Sela.

חופית וקנין, מנהלת קמפוס ofek tech בעיריית אופקים: "אופק טק גאה להכריז על שיתוף פעולה חדשני של עיריית אופקים בהובלת האגף לפיתוח אורבני עם מרכז ההדרכה של חברת Sela, במסגרתו יוצע קורס מנהלי מכירות ייחודי לצעירי אופקים והסביבה. הקורס נועד להעניק לצעירים כלים מקצועיים ומיומנויות חיוניות בעולם המכירות המודרני, תוך פתיחת דלתות להזדמנויות תעסוקה מרתקות. אנו מזמינים את הצעירים באזור לקחת חלק בתוכנית זו, המשלבת לימודים תיאורטיים עם התנסות מעשית, ומותאמת לצרכי שוק העבודה העכשווי."

חברות אשר מעוניינות לקחת חלק בפרויקט ולהעסיק את בוגריו מוזמנות לפנות לחברת Sela.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully