וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר צמיחה של 150% בתקציבי הפרסום: משרד הפרסום alios מצרף לשורותיו מנהלים חדשים

29.9.2024 / 15:50

מאור אגיאן ימונה למנהל תחום דיגיטל בחברה וינהל את פעילותם הדיגיטלית של לקוחות החברה בהיקף של 70 מיליון שקל בשנה

מאור אגיאן. יחצ,
מאור אגיאן/יחצ

משרד הפרפורמנס, alios, ממשיך לגדול ולהתרחב, ומודיע על גיוסם של מנהלים חדשים לצוות. מאור אגיאן מונה למנהל תחום הדיגיטל בחברה. אגיאן, בעל ניסיון עשיר בקניינות מדיה, ינהל את תחום הדיגיטל בחברה המונה תקציבי לקוחות בהיקף של כ-70 מיליון ש"ח, זאת לאחר שצבר ניסיון רב במשרדי פרסום מובילים.

במסגרת תפקידו ב-alios, יהיה אגיאן אחראי על ניהול הפעילות הדיגיטלית של לקוחות החברה, בהם סופרין, מטרופוליס, דלויט, קבוצת יובלים-סיטי בוי, חג'ג' אירופה ואחרים. מאור יוביל את שלבי התכנון, הביצוע והמעקב אחר קמפיינים פרסומיים בפלטפורמות שונות, ייצור וניהול תוכן דיגיטלי בנכסי הלקוחות, ניתוח נתונים ושיפורם ועוד.

בנוסף, נוי כהן גל מונתה לארט דירקטורית בחברה, ותוביל את תהליכי המיתוג ללקוחות החברה. כהן גל, בעלת תואר מהמכון הטכנולוגי חולון (HIT) ובוגרת המחלקה לתקשורת חזותית עם התמחות במדיה, צברה ניסיון רב ועבדה עם מותגים מובילים כמו עזריאלי, קבוצת אשטרום, ואקרו נדל"ן. עבודותיה הוצגו בתערוכות ובספרים לאורך השנים.

נוי כהן גל. יחצ,
נוי כהן גל/יחצ

משרד הפרסום alios הוקם בשנת 2019 ע"י אלירן דורון, חי בן שמעון וגיא ירושלמי. המשרד נחשב לאחד מהמשרדים המובילים בתחום הפרפורמנס בישראל. החברה מתמחה בניהול קמפיינים בתחומי הנדל"ן והפיננסים, עם תקציבים בהיקף של עשרות מיליוני שקלים בשנה. לחברה אתרי תוכן פופולריים, אליהם מגיעים מאות אלפי גולשים מדי חודש. אחד מהקמפיינים הזכורים ביותר של החברה הוא הקמפיין שביצעה עבור בנק וואן זירו, שהפך לקייס סטדי של טאבולה.

אלירן דורון, מנכ"ל משותף ומנהל האסטרטגיה הדיגיטלית ב-alios, מסר: "התרחבות החברה בתקופה האחרונה מחייבת אותנו בגיוס כוח אדם איכותי ומנוסה. אנו בטוחים שמאור ונוי יתרמו רבות להצלחות העתידיות של לקוחותינו, ויאפשרו לנו להמשיך להוביל אותם להישגים ולמימוש היעדים שהציבו - ואף מעבר לכך."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully