וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מובילאיי פותחת תוכנית מלגות ע"ש עובד חברה שנרצח ואחר שנפל בעזה

29.9.2024 / 15:55

מובילאיי פותחת תוכנית מלגות לסטודנטיות ולסטודנטים משרתי מילואים ע"ש עובדי החברה יבגני פוסטל ז"ל, שנרצח במסיבת ה"נובה" וארי יחיאל זנילמן ז"ל, שנפל במלחמת "חרבות ברזל". תעניק עד כ-140 מלגות לימודים לשנת הלימודים הקרובה, בסך של 14,000 שקל כל אחת

יבגני פוסטל ז"ל. יחצ,
יבגני פוסטל ז"ל/יחצ

מובילאיי מודיעה על פתיחת תוכנית מלגות לזכרם של עובדי החברה יבגני פוסטל ז"ל וארי יחיאל זנילמן ז"ל.
יבגני פוסטל ז"ל, ממחלקת ה-REM, חטיבת המיפוי בחברה, נרצח ב- 7.10 במסיבת ה"נובה" בקיבוץ רעים, והוא בן 25. יבגני הניח אחריו אם ובת זוג.

ארי יחיאל זנילמן ז"ל, ממחלקת ה-FPA Objects Detection, התגייס מיד עם תחילת הקרבות ונפל ב-10.12 בחאן יונס, והוא בן 32. ארי הניח אחריו אישה ושלושה ילדים.

התוכנית תעניק מלגות לסטודנטים ולסטודנטיות לתואר ראשון או שני במסלולים טכנולוגיים, כגון הנדסה (חשמל, מחשבים, תוכנה, מכונות, חומרים וכו'), מדעי המחשב, פיזיקה ומתמטיקה, במוסדות להשכלה גבוהה מוכרים בישראל, אשר שירתו במילואים 60 יום ומעלה במסגרת מלחמת "חרבות ברזל".
תוכנית המלגות של מובילאיי תצא לפועל באמצעות ארגון "מתן - משקיעים בקהילה" המלווה את מובילאיי בעשייתה הקהילתית.

ניתן להגיש בקשה לקבלת מלגה, בכפוף לתנאי התוכנית, עד ל- 23.10.24 בלינק הזה.

ארי זנילמן ז"ל. יחצ,
ארי זנילמן ז"ל/יחצ

חווה זנילמן, רעייתו של ארי יחיאל זנילמן ז"ל: "ארי אהב ללמוד, הייתה בו סקרנות ותשוקה אמיתית להבין תהליכים. זה היה חלק גדול מהחיים שלו והוא דאג לזה באופן אקטיבי. זה גם היה חלק מהיתרון בחברת מובילאיי - הוא היה במהלך תואר שני והם אפשרו לו את המעטפת הנדרשת ואת האופציה ליישם את שלמד. בשיחות שלנו בזמן המלחמה הוא דיבר על החשיבות בתמיכה בסטודנטים המילואימניקים גם בטווח הקצר, אך גם במשמעות החברתית של זה בטווח הארוך".

עמיאל פישר, מנהלו הישיר של יבגני פוסטל ז"ל: "שאיפה למצוינות הייתה ערך מוביל עבור יבגני. בתיכון הצטיין במתמטיקה, אנגלית ומדעי המחשב. בלימודי מדעי המחשב בבן גוריון השקיע את כל כולו, על מנת להצטיין ובמקביל השתלב במשרת סטודנט במובילאיי. גם במובילאיי הוא כיוון גבוה, ובמוטיבציה והשקעה הוא למד מהר תחומים חדשים והפך לאיש צוות שתרם לחברה באופן משמעותי. תוכנית המלגות לזכרו שמה דגש על מצוינות ונותנת הזדמנות לרבים להצטיין כמוהו".

  • עוד באותו נושא:
  • מובילאיי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully