וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת מיליונים: המהלך האסטרטגי של המשביר

30.9.2024 / 14:07

ענקית הסחר האלקטרוני GLOBAL-E תשקיע 3 מיליון דולר תמורת 19% מפעילות המותג Kenneth Cole של המשביר באיחוד האירופי ובבריטניה ותפעיל אתרי סחר למותג באזורים אלו

חנות קנת קול בקניון הזהב. יונתן לוי,
חנות קנת קול בקניון הזהב/יונתן לוי

המשביר 365 מעדכנת היום על מהלך אסטרטגי משמעותי כחלק מביסוס והקמה של זרוע פעילות בינלאומית לשיווק המותג Kenneth Cole של החברה. המשביר מדווחת כי חתמה על הסכם עקרונות עם ענקית הסחר האלקטרוני GLOBAL-E לפי זו תיכנס כשותפה בפעילות המותג Kenneth Cole של המשביר באיחוד האירופי ובבריטניה וכן תפעיל בבלעדיות אתרי סחר מקוונים במדינות אלו לשיווק המותג.

חברת GLOBAL-E מתמחה בהפעלה ולוקליזציה של אתרי סחר מקוון. החברה נוסדה בישראל בשנת 2013, נסחרת בבורסת נאסד"ק לפי שווי שוק של כ-6.4 מיליארד דולר, ומפעילה למעלה מ-1,000 אתרי סחר מקוונים של מותגים וקמעונאים מובילים ברחבי העולם.

לפי ההסכם, GLOBAL-E תשקיע 3 מיליון דולר כנגד הקצאה של 19% מהון המניות של חברה שתקים המשביר לצורך פעילות המותג Kenneth Cole באיחוד האירופי ובבריטניה, לפי שווי של כ-16 מיליון דולר אחרי הכסף. בתוך כך, GLOBAL-E תעמיד לחברה שתקום קו אשראי בסכום של עד 2 מיליון דולר או בטוחות לקו אשראי באותו סכום.

בנוסף, GLOBAL-E , כאמור, תפעיל בבלעדיות אתרי סחר מקוונים של המותג Kenneth Cole במדינות האיחוד האירופי ובבריטניה והתחייבה לממן הוצאות שיווק שנתיות כמוגדר בהסכם. תקופת ההתקשרות תהא ל-5 שנים, עם אופציה של GLOBAL-E להאריך את תקופת ההתקשרות ל-5 שנים נוספות בהתאם לתנאים מסוימים שנקבעו בהסכם.

רמי שביט, מנכ"ל קבוצת המשביר. יונתן לוי,
רמי שביט, מנכ"ל קבוצת המשביר/יונתן לוי

כפי שעדכנה המשביר בדוחותיה לרבעון השני של השנה, החברה פועלת לחתימה על הסכם ארוך-טווח עם Kenneth Cole להארכת הרישיון שניתן לה בנובמבר אשתקד לייצור, שיווק ומכירה של המותג במדינות איחוד האירופי ובריטניה. ההסכמים עם GLOBAL-E כפופים בין היתר להארכת הרישיון.

המשביר מפעילה 36 סניפים וכן אתר סחר מקוון. כמו כן, המשביר בתי כלבו הינה בעלת רישיון בלעדי להפצה ייצור ושיווק של המותג בישראל Kenneth Cole. בנוסף, החברה פתחה, בחציון הראשון של שנת 2024 חנות Stand Alone של המותג Kenneth Cole בקניון איילון, וברבעון השלישי פתחה הרשת את קניון מלכת שבא באילת הכולל בין היתר, חנות קוסמטיקה בקונספט יוקרתי וחדשני, חנויות Stand Alone של המותג Kenneth Cole ושל מותג ההלבשה התחתונה ETAM שבו מחזיקה החברה כאשר יתרת השטח הושכרה לצדדים שלישיים להפעלת חנויות מותגים שונות, כמו כן, בכוונת החברה לפתוח חנויות Kenneth Cole נוספות למותג ולמותג ההלבשה התחתונה ETAM .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully