וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוחי דנקנר קיבל אישור עקרוני של בנק ישראל לעסקת אי.די.בי; הרוכשים והמוכרים החלו לדון בשינוי תנאי התשלום

אורה קורן

31.3.2003 / 18:12

שווי אי.די.בי על פי ההסכם עומד על 840 מ' ד'; שווי החברה על פי ההסכם המחודש צפוי להיות, על פי ההערכות, כ-750 מ' ד' בשל קשיי הרוכשים לקבל מינוף לעסקה



נוחי דנקנר קיבל היום את האישור העקרוני של בנק ישראל לעסקת אי.די.בי , חתום על ידי המפקח על הבנקים, יואב להמן. כמו כן, המוכרים והרוכשים החלו במגעים לשינוי תנאי עסקת אי.די.בי. היום גם הסכימו המוכרים והקונים לדחות את מועד השגת האישור המלא של בנק ישראל לסוף חודש אפריל, ממועד השלמת העסקה.



בנק ישראל אישר את עסקת אי.די.בי בכפוף לכך שקבוצת אריסון תשחרר משעבוד 2% ממניותיה בבנק הפועלים, שיוסבו ממניות חופשיות למניות שליטה. המגעים עם הבנק יימשכו עד להשגת האישור המלא. בנוסף, החלו הצדדים לעסקה, ככל הנראה, במגעים לשינוי תנאיה. על רקע לחץ הגורמים הממנפים את העסקה, צפוי כי המתכונת החדשה של העסקה תתמקד בשווי נמוך לאי.די.בי ותפצה את המוכרים בתשלומים נוספים שיותנו בביצועי החברה.



שווי אי.די.בי על פי ההסכם עומד על 840 מיליון דולר. שווי השוק של החברה הוא כ-540 מיליון דולר. שווי החברה על פי ההסכם המחודש צפוי להיות על פי ההערכות כ-750 מיליון דולר. הורדת שווי החברה נובע מכך שהרוכשים מתקשים לגייס מינוף לעסקה תמורת מניות אי.די.בי כבטוחות.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully