וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת Screen Post Productions מכריזה על מינויים חדשים

30.9.2024 / 19:29

מכריזה על הצטרפותם של יהודה רביבו ואיוון דניסקו, שני אנשי מפתח מובילים בתעשייה אל מחלקת הקריאייטיב

למעלה מימין עופר שנהב, איוון דניסקי, יהודה רביבו ושמרי גרשנוביץ. ימין למטה אפרת סיסי אור ופנינה שגב. סקרין פרודקשן,
למעלה מימין עופר שנהב, איוון דניסקי, יהודה רביבו ושמרי גרשנוביץ. ימין למטה אפרת סיסי אור ופנינה שגב/סקרין פרודקשן

חברת Screen Post Productions מעניקה שירותי פוסט פרודקשן מתקדמים מקצה לקצה, עבור חברות ההפקה והמפרסמים הגדולים במשק. לחברה כ-40 עובדים במספר מחלקות בשני סניפים: בני ברק (בסמוך למגדלי בסר) ורמת החייל. כעת, מצטרפים לחברה שני אנשי מפתח מהמובילים בתעשיה: יהודה רביבו כמנהל קראייטיב ואיוון דניסנקו לתפקיד ראש מחלקת קומפוזיטינג. רביבו ודניסנקו מצטרפים לעופר שנהב ושמרי גרשונוביץ שמובילים את הקריאייטיב ב Screen בשנים האחרונות.

יהודה רביבו (39) מצטרף ל-Screen עם למעלה מעשור של ניסיון בתחום הפוסט פרודקשן, כולל עריכה וקריאייטיב. בתפקידו האחרון בגרוסמן, תרם להקמת מחלקת פוסט פרודקשן אינהאוס בחברת פלייטיקה, כדי לתמוך בפעילותה הבינלאומית. בין הפרויקטים המובילים שבהם היה מעורב: פרסומת לפיאט, הקליפ "מיליון דולר" של נועה קירל, פרסומת לחברת 888, סדרת הרשת עם אמני הקומיקס יהודה ומאיה דביר, פרסומות לגלקסי, מכללת תל חי ועוד.

איוון דניסנקו (41) מביא עמו כמעט 25 שנות ניסיון בתעשייה, במהלכן הוביל פרויקטים מרכזיים בתפקידים שונים. במשך 6 שנים עבד בברודקאסט, עד למיזוגה עם Screen, ובתפקידו האחרון שימש כקומפוזיטור בבית הפוסט של פלייטיקה. בין הפרויקטים שהוביל: קמפיינים עבור YES, סופר-פארם, בנק דיסקונט ועוד.

השניים מצטרפים לעופר שנהב (44) ושמרי גרשונוביץ (34). שנהב, איש פוסט מוביל עם ניסיון עשיר של למעלה מ-20 שנה בתעשיית הפוסט-פרודקשן בישראל, כיהן במשך כמעט שש שנים כמנהל קריאייטיב בחברת ברודקאסט, וב-4 השנים האחרונות משמש כמנהל קריאייטיב ב-Screen. הוא הוביל קמפיינים עבור YES, פרטנר, מי עדן, מילקי, סמסונג ועוד. גרשונוביץ, שמכהן בשנה האחרונה כמנהל הקריאייטיב של סניף צפון של החברה, מילא קודם לכן תפקידים מקצועיים נוספים. בין הפרויקטים שמוביל גרשונוביץ ניתן למצוא את הפרסומות של בנק לאומי, תנובה (מותגי GO, קוטג' ואלטרנטיב), תשדירי המשביר לצרכן, קניוני עופר, יוניליוור, דומינוס, קימברלי-קלארק ועוד.

אפרת אור (סיסי), ופנינה שגב מנהלות משותפות Screen: "אנחנו שמחות וגאות לצרף את יהודה ואיוון לצוות שלנו, כחלק מהצמיחה המשמעותית שעוברת החברה, בעיקר לנוכח מהפכת ה-AI והטכנולוגיות החדשות שנכנסות לעולם הפוסט-פרודקשן. הניסיון הרב והכישורים הייחודיים שהם מביאים מחזקים את היכולות שלנו בתחום, וזו רק ההתחלה של תהליך מרגש. אנחנו בעיצומה של תקופה של התרחבות והתחדשות, ויש לנו עוד הרבה תוכניות קדימה. אנו בטוחות שיחד נמשיך להוביל את תעשיית הפוסט-פרודקשן בישראל עם פתרונות חדשניים המשלבים את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר, ונסייע ללקוחותינו להישאר בחזית העשייה בתחום. צפויים לנו עוד צעדים מרתקים בעתיד הקרוב".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully