וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפתח מחזור שני לתכנית המנטורינג לדירקטוריות

1.10.2024 / 0:49

דירקטורית לדירקטורית - תכנית ייחודית של איגוד הדירקטורים ופירמת גורניצקי (GNY) לחיזוק והעצמת נשים על שולחן הדירקטוריון

הדר צופיוף הכהן. רויטל פיניאן,
הדר צופיוף הכהן/רויטל פיניאן

לאור הנתונים המצביעים על ייצוג חסר של נשים בתפקידים בכירים בישראל, איגוד הדירקטורים בישראל ופירמת עורכי הדין המובילה גורניצקי (GNY) בהובלתה של רו"ח ליאן גולדשטיין פתחו מחזור שני של תוכנית המנטורינג הייחודית "דירקטורית לדירקטורית". התוכנית הנקראת "דירקטורית לדירקטורית", נועדה להעצים נשים מכהנות בדירקטוריונים ולחזק את מעמדן על שולחן הדירקטוריון.

כיום, נשים עדיין בתת- ייצוג בתפקידים בכירים, לרבות בדירקטוריונים. הנתונים מדאיגים: רק 14% מהתפקידים הבכירים בשירות המדינה מאוישים על ידי נשים, ומתוכן רק 7% הן מנכ"ליות. התוכנית "דירקטורית לדירקטורית" מציעה פלטפורמה ייחודית לחיבור בין נשים מנוסות בעלות ותק של מעל 7 שנים על שולחן הדירקטוריון לבין דירקטוריות בתחילת דרכן. המנטוריות, נשים מובילות במשק, מעניקות הדרכה אישית ומקצועית, מסייעות בהצבת יעדים ברורים ומעניקות כלים להתמודדות עם האתגרים הייחודים של תפקיד הדירקטורית.

המטרה העיקרית של התכנית היא לשבור את תקרת הזכוכית ולהגדיל את אחוז הנשים בדירקטוריון, זאת על ידי העצמה והכוונה. התוכנית שואפת לסייע לנשים להפוך למנהיגות משמעותיות ולהשפיע על קבלת ההחלטות בחברות. התוכנית זכתה להצלחה רבה והביאה לתוצאות משמעותיות בקרב המשתתפות. 50 משתתפות זכו לקחת חלק בתוכנית וכעת, איגוד הדירקטורים ופירמת גורניצקי מתכוונים להרחיב את התוכנית בשנים הקרובות ולהמשיך לקדם את השוויון המגדרי בעולם העסקים.

בין המנטוריות אפשר למצוא את: מיכל אורלוזורוב- יועצת משפטית, דירקטורית בחברות הציבוריות, מומחית ESG. שגית עמית אבן, דירקטורית , עו"ד מייסדת משרד עו"ד . הדסה רוזנברג, רו"ח, לבנה שיפמן, דירקטורית, מנכ"לית ומרצה. שלי מטלון אמיר מרצה למנהל בעסקים ודירקטורית, רוני מנינגר - יועצת עסקית ודירקטורית . גתית גוברמן - דירקטורית ועוד.

הדר צופיוף הכהן מנכ"לית איגוד הדירקטורים בישראל: הנתונים על אחוז הנשים בדירקטוריון, שבלשון המעטה לא מתרומם מטריד ומחייב פתרונות יצירתיים דוגמת התוכנית הזו. המטרה שלנו היא לא רק להגדיל את הייצוג הנשי בדירקטוריונים, אלא גם לבנות דור חדש של מנהיגות נשית שואפת, יוזמת ופעילה שלוקחת אחריות על קבלת ההחלטות בחברות הכי מובילות בישראל. באמצעות הליווי האישי אנו מעניקים לנשות התכנית את הכלים והביטחון להתמודד עם האתגרים המורכבים של העולם העסקי ולפרוץ תקרות זכוכית."

  • עוד באותו נושא:
  • קריירה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully