וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Apono מגייסת עובדים לפיתוח פלטפורמת ניהול הרשאות וגישות בענן

1.10.2024 / 1:21

החברה המפתחת ומנהלת פתרון מבוסס בינה מלאכותית לניהול הרשאות וגישות בענן, מגייסת עובדות ועובדים למגוון תפקידים במרכז הפיתוח הישראלי, בהם סמנכ"ל פיתוח. בנוסף מגייסת החברה אנשי מכירות ופיתוח עסקי בארה"ב

מייסדי אפונו. עומר קפלן,
מייסדי אפונו/עומר קפלן

חברת הסטאטראפ Apono, המפתחת ומנהלת פתרון מבוסס בינה מלאכותית לניהול הרשאות וגישות בענן, https://www.apono.io/careers/' target='_blank'>מגייסת עובדות ועובדים למגוון תפקידים במרכז הפיתוח הישראלי, בהם סמנכ"ל פיתוח. בנוסף מגייסת החברה אנשי מכירות ופיתוח עסקי בארה"ב.

החברה השלימה סבב גיוס A בהיקף 15.5 מיליון דולר בהובלת New Era Capital Partners ובהשתתפות Mindset Ventures, Redseed Ventures, Silvertech Ventures והמשקיעים הקיימים מרון קפיטל ובוסטר ונצ'רס. סבב הגיוס מביא את סך ההשקעה בחברה מאז הקמתה ל-20.5 מיליון דולר.

Apono מפתחת פתרון אבטחה לניהול הרשאות הגישה לאפליקציות ענן ולמסדי הנתונים של חברות המאפשר לנהל את ההרשאות בצורה בטוחה, עומד בדרישות הקומפליינס ואבטחת מידע של לקוחות, ומעניק לעובדים חוויה נוחה לשימוש. הגישה של אפונו היא דינאמית ומבוססת על הרעיון של מתן הרשאות מדויקות לפי אופי הפעילות של כל עובד בארגון או אפליקציה, ורק לפרק הזמן הנדרש (Just-In-Time ו-Just-Enough). הפלטפורמה של אפונו משרתת עשרות לקוחות ברחבי ארה"ב, כולל חברות Fortune 500, חברות טכנולוגיה וביטוח אמריקאיות, אירופאיות וישראליות. בין לקוחותיה hewlett packard enterprise (HPE), Jasper.AI, Bloomreach, OpenWeb. בשלושת הרבעונים האחרונים רשמה החברה עליה של 300% בהכנסות. החברה מעסיקה כיום 35 עובדים וכספי ההשקעה ישמשו לגיוס עובדי פיתוח בישראל והרחבת צוותי השיווק והמכירות בארה"ב.

רום כרמל, מייסד משותף ומנכ"ל Apono: "אנחנו נמצאים בשיאו של שינוי משמעותי ביחס של ארגונים לניהול מרחב הזהות והגישה לנכסים הדיגיטליים עם ביקוש גובר לפתרונות מקיפים ובטוחים שעומדים בדרישות הקומפליינס, וזאת על רקע סביבות הענן הדינמיות בהן פועלות החברות. סבב הגיוס מאפשר לנו להמשיך במומנטום של הצמיחה המהירה ולספק פתרונות חדישים ללקוחותינו. אנחנו גאים בהכרה של המשקיעים בהיצע המוצרים הייחודי של Apono, הגישה החדשנית, והאימוץ המהיר שלה על ידי ארגונים, תוך זיהוי הפוטנציאל של החברה להוביל את תחום אבטחת הזהות".

זיו כונן, שותף ב-New Era Capital Partners: "אנחנו נרגשים לתמוך ב-Apono במשימתם לחולל מהפכה באבטחת זהות וגישה. הפתרון החדשני שהחברה פיתחה נותן מענה לאתגרים קריטיים בתחום ניהול הגישה לענן, ומספק לארגונים פתרונות חזקים ואיכותיים. הניתנים להרחבה. השקעה זו משקפת את האמון שלנו בחזון של רום, אופיר וצוות החברה וביכולת שלהם להוביל את השוק עם טכנולוגיה מתקדמת ומיקוד יוצא דופן בלקוחות. אנחנו מצפים לתמוך בהמשך הצמיחה וההצלחה של Apono כשהם מגדירים מחדש כיצד עסקים מנהלים ומבטיחים גישה בסביבות הדינמיות של ימינו".

מידע נוסף על המשרות הפתוחות והגשת מועמדות באתר החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully