וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחלקת דיבידנד רבעוני 8 ברצף: דירקטוריון קיסטון אישר חלוקת דיבידנד של 20.3 מיליון ₪

1.10.2024 / 9:30

החלוקה משקפת תשואת דיבידנד שנתית של כ-8%. נבות בר, מנכ"ל קיסטון: "מדיניות דיבידנד עקבית המתאפשרת בזכות בחירת נכסים איכותית לצד ניהול מוקפד, שמוכיחים את עצמם פעם אחר פעם"

נבות בר, מנכ"ל קיסטון. דודי מוסקוביץ,
נבות בר, מנכ"ל קיסטון/דודי מוסקוביץ

קיסטון, בניהולו של נבות בר, הודיעה על חלוקת דיבידנד רבעוני נוסף בסך של כ-20.3 מיליון ₪. זוהי הפעם השמינית ברציפות שהחברה מחלקת דיבידנד למשקיעיה, וב-12 החודשים האחרונים חילקה החברה סך כולל של כ-70 מיליון ש"ח דיבידנד.

מאז תחילת 2024, חילקה קיסטון דיבידנדים בסך כולל של כ-54 מיליון ש"ח, כאשר בהתאם למדיניות חלוקת הדיבידנד שלה, צפויה החברה להמשיך ולחלק בינואר 2025 דיבידנד נוסף של 1% מההון העצמי, בכפוף לדין. סך כל החלוקות הצפויות בשנת 2024 יעמוד על כ-74 מיליון ש"ח, המהווה עלייה של כ- 65% בהשוואה לדיבידנדים שחולקו בשנת 2023. במונחים שנתיים, הדיבידנד צפוי לשקף תשואה של כ-4% על ההון העצמי של החברה, ובמונחי שווי שוק נוכחי, הדיבידנד משקף תשואה שנתית של כ-8%.

נבות בר, מנכ"ל קיסטון, ציין: "הביצועים העסקיים של קיסטון מאפשרים לה להמשיך ולחלק דיבידנדים באופן עקבי. הדיבידנד מתאפשר בזכות בחירה קפדנית ובלתי מתפשרת בנכסים איכותיים, אשר מוכיחה את עצמה פעם אחר פעם, ובזכות ניהול איכותי והשבחה של נכסיה. נכסי קיסטון רשמו צמיחה משמעותית מאז רכישתם, ובכלל זאת בשנתיים האחרונות, וזאת על אף המציאות הגיאופוליטית והכלכלית המורכבת".

מאז הקמתה, חילקה קיסטון למשקיעיה סך כולל של כ-160 מיליון ש"ח דיבידנדים. לאחר חלוקת הדיבידנד באוקטובר 2024, צפויה חלוקה נוספת בינואר2025 , בהתאם למדיניות חלוקת הדיבידנד שלה, המשקפת חלוקה בהיקף של כ- 1% מההון העצמי של החברה לרבעון.

החלטה זו התקבלה לאחר שהדירקטוריון בחן את עמידת החברה במבחני הרווח ויכולת הפירעון, ומצא כי החברה עומדת בכל התנאים הנדרשים. יתרת רווחי החברה הניתנים לחלוקה לאחר חלוקת הדיבידנד הנוכחית תעמוד על סך של כ-460.5 מיליון ש"ח.

seperator

אודות קיסטון

קיסטון, שהוקמה בשנת 2019, היא קרן ייחודית המתמקדת בתשתיות, עם פורטפוליו נכסים בעל פוטנציאל השבחה משמעותי ותזרים משמעותי. תחומי ההשקעה של קיסטון כוללים את חברת אגד החולשת על פעילות תחבורה ציבורית בישראל ובאירופה, היסעים פרטיים, נדל"ן, תפעול רכבות קלות; תחנות כוח קונבנציונאליות ופעילות אנרגיה מתחדשת (שמש ורוח); מתקן התפלת מים, תפעול ותחזוקת כבישים ומנהרות, מכירת חשמל באמצעות עמדות טעינה לרכבים חשמליים באירופה; מיזם להקמת מערכת סיבים אופטיים ועוד. קיסטון היא קרן מובילה בתחומה אשר מציגה באופן עקבי תשואות IRR דו-ספרתיות על השקעות שביצעה. מייסדי קיסטון הם היזמים רוני בירם (המכהן כיו"ר הדירקטוריון), ד"ר נבות בר (המכהן כמנכ"ל ודירקטור), וד"ר גיל דויטש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully