וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי יוחננוף שמחו על הטילים: "אל תתלהב שיהודים הולכים למות"

עודכן לאחרונה: 2.10.2024 / 12:47

בסרטון שעלה ברשתות חברתיות נשמעים העובדים צוחקים אל מול אשה שכועסת עליהם: "אני מצלמת אתכם כי שמעתי אתכם, צחוקים כשאנחנו חוטפים טילים"; יוחננוף: "הרשת רואה בחומרה את האירוע, מטופל ומתוחקר"

עובדים ברשת יוחננוף שמחים על רקע הטילים/לפי סעיך 27 א

עובדי יוחננוף בסניף בצומת בילו צהלו למשמע הטילים שהופנו לעבר ישראל אתמות במתקפה האיראנית, כך לפי סרטון שהופץ ברשתות החברתיות.

בסרטון נראים עובדים צוחקים והאשה המצלמת אותו אומרת להם "אתם העובדים של יוחננוף צועקים לי פה, שמעתי אתכם, אני מצלמת אתכם כי שמעתי אתכם, אל תתלהבו שיהודים הולכים למות".

אחד העובדים עונה לה, "אף אחד לא מתלהב", והיא מתמקדת בעובד אחר לבוש כובע: "תראה את הכובע שלך, אתה עם הצחוקים שלך כשאנחנו חוטפים טילים", העובד צועק עליה "חלאס", ועובד אחר אומר לה - "לא לצלם, אסור לך לצלם".

הסרטון פורסם בטלגרם, כאשר לצדו נכתב "יוחננוף, צומת בילו קריית עקרון. עובדים שמתפרנסים מהכסף שלכם צוהלים כשעפים טילים מאיראן לישראל. ככה נראה הדו קיום. תעשו את החשבון שלכם את מי אתם מפרנסים".

מיוחננוף נמסר בתגובה כי "רשת יוחננוף רואה בחומרה את האירוע והוא מטופל ומתוחקר על ידי הגורמים הרלוונטיים במשטרה. העובדים בסרטון המדובר מועסקים על ידי קבלן חיצוני. רשת יוחננוף תרחיק כל עובד שאינו מכבד את מדינת ישראל, מקום העבודה והלקוחות. שנה טובה ובטוחה לכל בית ישראל!"

  • עוד באותו נושא:
  • יוחננוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully