וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוך יממה: מאות אלפי שקלים נתרמו לילדתה של הנרצחת בפיגוע ברכבת

3.10.2024 / 19:52

פרויקט תרומות לטובת משפחתה של נדיה סוקולנקו גייס כ-360 אלף שקל תוך יממה: "המשפחה מתמודדת עם האובדן העצום לבדם"

זירת פיגוע הירי ביפו, שדרות ירושלים/מעריב

תרומות של מאות אלפי שקלים גויסו תוך יממה לבתה של נדיה סוקולנקו שנרצחה בפיגוע ברכבת הקלה ביפו.

עמוד התרומות "לתת יד לילדה של נדיה" נפתח אמש באתר giveback ועד כה נתרמו בו 341 אלף שקל על ידי יותר מ-2,800 תורמים.

בתיאור העמוד נכתב כי "נדיה סוקולנקו נרצחה בפיגוע ביפו והשאירה אחרי ילדה מתוקה בת 6. מלבד אביה, אין לה משפחה בארץ. אנחנו רוצות לתמוך בה בזמן הזה ולעזור להשתקם".

עוד מסופר על נדיה כי היא "היתה אישה מיוחדת ומאירה, שהפיצה אור ושמחה בכל מקום בו היתה. נדיה נשואה באהבה ואמא מסורה לילדתה בת ה-6. היא עלתה לישראל ממולדובה, ובזכות נחישותה ובכוחות עצמה בנתה חיים חדשים בארץ.

"לאחרונה עברה המשפחה ליפו, לאחר שילדתה של נדיה התקבלה לבית הספר המקומי. למרבה הכאב, נדיה נרצחה בפיגוע האכזרי ביפו, והותירה מאחור את בעלה וילדתה ללא עורף משפחתי בארץ. המשפחה מתמודדת כעת עם האובדן העצום הזה לבדם".

עוד מפרטות יוזמות הפרויקט, קבוצת "אמהות לא אוגרות" בה נשים מכל רחבי הארץ מעבירות חפצים האחת בין השנייה, כי "אנחנו רוצות לסייע כמה שניתן. לאפשר להם לקבל את כל התמיכה המקצועית, כל מה שיזדקקו לו. שיוכלו להתפנות לדבר החשוב מכל- לעזור לילדה להשתקם. ולדעת- שהם לא לבד".

כן מובהר כי "הקמפיין באישור המשפחה וכל הכסף יועבר לחשבון הבנק שלהם בסיומו".

ניתן לתרום במשפחה בעמוד הפרויקט - כאן.

בתחילה נפתח העמוד עם יעד של 150 אלף שקל שכבר הושג, לאחר מכן עודכן היעד ל-250 אלף שקל שהושגו גם הם, וכעת עומד היעד על 500 אלף שקל.

חלק מהתורמים צירפו הודעות תמיכה במשפחה וחלקם סיפרו כי הכירו את נדיה, שעבדה בסופר במרכז תל אביב. "הכרתי את נדיה שהיתה קופאית במכולת השכונתית. יפה מבפנים ומבחוץ עדינה ונעימה", כותבת יעל. " משתתפים בצערכם, וכואבים פגיעה באשה ואם צעירה", כתבה נועה, והתורמת מיה כתבה " נדיה היתה קסם מהלך, יהי זכרה ברוך. מ** ילדה מדהימה, מוכשרת ויפהפיה שאהבה כל כך את אמא שלה. משולש משפחתי הכי מתוק ומקסים שהיה בתל אביב וביפו. מאחלים לבן זוגה את כוחות העל הדרושים לו עכשיו ובשנים הבאות כדי לשמור על הפרח שבידיו, לנצור ולזכור את הפרח שנקטף, ולשמור על עצמו".

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
זירת הפיגוע ביפו ביום שאחרי, 2 באוקטובר 2024. אורי סלע, מערכת וואלה
זירת הפיגוע ביפו ביום שאחרי, 2 באוקטובר 2024/מערכת וואלה, אורי סלע

בפיגוע ביום שלישי האחרון ברכבת הקלה בשדרות ירושלים ביפו נרצחו שבעה אנשים שבהם סוקולנקו, שחר גולדמן, ענבר שגב ויגדר, יונה קרוסיס, רויטל ברונשטיין ואיליה נוזאדזה.

בפיגוע הירי בשדרות ירושלים ביפו פתחו באש לעבר עוברי אורח שני מחבלים פלסטינים בשתי זירות בסמוך לרכבת הקלה. לצד ההרוגים, נפגעו עוד 16 בני אדם מהירי, שבוצע מטווח קצר. המחבלים נוטרלו על ידי כוחות הביטחון שהיו בקרבת מקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully