וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלעד ארנפלד מונה למנכ"ל החברה הממשלתית לתיירות

6.10.2024 / 12:48

עד היום כיהן ארנפלד כמנכ"ל בפועל וסמנכ"ל הכספים שלה . מינויו של ארנפלד נעשה בהתאם להמלצת ועדת איתור וכפוף לאישור ועדת המינויים בשירות המדינה ואישור השר הממונה על רשות החברות הממשלתיות

אלעד ארנפלד מנכ"ל החברה הממשלתית לתיירות. לילך ברעם,
אלעד ארנפלד מנכ"ל החברה הממשלתית לתיירות/לילך ברעם

אלעד ארנפלד נבחר לכהן כמנכ"ל החברה הממשלתית לתיירות, לאחר שמינויו אושר בדירקטוריון החברה. עד היום כיהן ארנפלד כמנכ"ל בפועל וסמנכ"ל הכספים שלה . מינויו של ארנפלד נעשה בהתאם להמלצת ועדת איתור וכפוף לאישור ועדת המינויים בשירות המדינה ואישור השר הממונה על רשות החברות הממשלתיות.

ארנפלד, בן 45, בעל תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות ותואר שני במנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית בירושלים, מרצה בקריה האקדמית אונו בחוג למנהל עסקים, בעבר כיהן בשלל תפקידים ניהוליים וכספיים בחברות ציבוריות ופרטיות, לרבות בתחום הביוטק וחברות תעשייתיות. בצבא שירת כלוחם ומפקד בסוללת פטריוט.

החברה הממשלתית לתיירות היא זרוע ביצוע כלל-ממשלתית הכפופה למשרד התיירות, ועוסקת ביישום מדיניות פיתוח התשתיות בתחום התיירות והפנאי בישראל. החברה מתמחה ביזום, תכנון ופיתוח של תשתיות ציבוריות שונות לתיירות ופנאי וביצעה מאז הקמתה מעל ל- 3000 פרויקטים ומתכננת ומבצעת בימים אלה כ-200 פרויקטים במקביל בכל רחבי הארץ, בהיקף של כ- 1.9 מיליארד ש"ח.

בתקופת כהונתו כמנכ"ל בפועל של החברה, הוביל ארנפלד את החברה הממשלתית לתיירות לצמיחה משמעותית. הוא הגדיל את היקף הפעילות והפרויקטים של החברה ב-58% בחצי השנה הראשונה של 2024, תוך ביצוע שינויים ארגוניים ושיפור הביצועים הכספיים. בין היתר, ארנפלד הוביל לשיתופי פעולה והסכמי עבודה עם משרדי הממשלה השונים ויצירת התקשרויות חדשות עם גופים ציבוריים כגון משרד מורשת, משרד ירושלים ומסורת, קק"ל, רמ"י, המועצה לשימור אתרים, מנהלת תקומה, רשות העתיקות ועוד. ארנפלד יזם וקידם פרויקטים חדשים כגון הובלה של פרויקט הנגשה כלל ארצי באתרי תיירות בישראל, פרויקט שיקום ושימור מגרש הרכבים בתקומה ופרויקט תיירות חכמה.

שר התיירות חיים כץ: "אני מברך על בחירתו של אלעד ארנפלד שהוכיח יכולות מרשימות כממלא מקום מנכ"ל חמ"ת והוביל את החברה להישגים משמעותיים, בהגדלת היקף הפעילות והרחבת השיתופים האסטרטגיים. קידום מרחבי התיירות והפנאי בישראל בידיים טובות בהובלתו של ארנפלד, שיפעל כעת לאיחוד חברות התיירות, בהתאם למדיניות אותה אני מקדם מאז כניסתי לתפקיד ומטרתה התייעלות החברות תוך צמצום כמות הדירקטורים ואיחודן לחברה משמעותית ומובילה".

מנכ"ל משרד התיירות דני שחר: "החברה הממשלתית לתיירות היא גורם חשוב בפיתוח תשתיות התיירות והפנאי בישראל והיא שותף אסטרטגי חיוני ליישום מדיניות המשרד ולפיתוח בר-קיימא של התיירות בישראל. מינויו של אלעד ארנפלד למנכ"ל קבוע מבטיח המשכיות ויציבות בהובלת החברה. נמשיך לעבוד יחד לקידום פרויקטים חדשניים ולחיזוק ופיתוח ישראל כיעד תיירותי מוביל והגשמת היעדים האסטרטגים של המשרד".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully