וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה ל-7 באוקטובר: גיתם BBDO השיקה קמפיין חדש למען החטופים

6.10.2024 / 14:53

פיקסלים צהובים 'יפריעו' לצפייה בטלוויזיה ובדיגיטל כדי להזכיר: "כל זמן שהם חסרים - אנחנו לא שלמים"

פוקס הום. יח"צ,
הקמפיין החדש של גיתם/יח"צ

לרגל ציון שנה לאירועי השבעה באוקטובר, משרד הפרסום גיתם BBDO, משיק השבוע קמפיין מיוחד במטרה להעלות את המודעות לחטופים ולהביע סולידריות עם משפחותיהם. הקמפיין החדש ביוזמת סמנכ"ל הקריאייטיב איה בכור קוחניצקי נושא את המסר: "כל זמן שהם חסרים - אנחנו לא שלמים", ומציג דרך יצירתית, עוצמתית ומטלטלת את התחושה שהחטופים אינם איתנו.

במהלך הקמפיין יופיעו פרסומות בהפסקות פרסומות בטלוויזיה עם טוויסט: פיקסלים צהובים שיופיעו על גבי המסך וימנעו צפייה בתוכן, ויזכירו שהחטופים עדיין נעדרים ושעד שהם יחזרו, החברה הישראלית איננה שלמה.

כתר. יח"צ,
הקמפיין החדש של גיתם/יח"צ

הקמפיין מאחד מפרסמים מובילים אשר יציגו את אותו המסר בשיתוף פעולה יוצא דופן. בין המפרסמים שלוקחים חלק בקמפיין: בנק הפועלים, חברת כתר, קבוצת פוקס, קבוצת מגדל, מגדלי הים התיכון, לבנת פורן, ועוד.

בנוסף לשידורי הטלוויזיה, המסר ימשיך ללוות את הציבור גם בשלטים דיגיטליים, בין היתר בשלט המרכזי בנתב"ג וכן, בפרסומים ברשתות החברתיות. כמו כן, הקמפיין יופץ על ידי משפיענים אשר יעלו תכנים עם פיקסלים צהובים אשר "יפריעו" לצפייה בתכנים.

יתר על כן, תועבר תרומה כספית מההוצאות הקמפיין למטה משפחות החטופים, במטרה לתמוך במשפחות ולעודד את הציבור להמשיך ולשמור את הנושא על סדר היום.

לדברי ליאור טנר, מנכ"ל משרד הפרסום גיתם BBDO: "קשה להאמין שחלפה שנה מאותה שבת נוראית ועדיין יש לנו חטופים שאינם איתנו. הקמפיין הנוכחי נועד להעביר מסר חזק וברור: החברה הישראלית אינה שלמה כל עוד החטופים אינם בבית. מטרתנו היא להעלות את המודעות ולגייס את הציבור לתמיכה והזדהות עם המשפחות. כולי תקווה כי נתבשר בשורות טובות כבר בתקופה הקרובה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully