וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: כוננות בעולם התחתון והשפתון שחוגג 50

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 8.10.2024 / 17:50

כשעולם היופי פוגש את העולם הגסטרונומי, חגיגה בעולם התחתון, דבש וזוהר לשפתיים, הולכים על ספרד, מתנות כחול לבן, מפרגנים ליין ישראלי, אוכלים אורז עולמי ומתבשמים בניחוחות מפרובנס

קולקציית סתיו-חורף ב-HOFF. יחסי ציבור,
קולקציית סתיו-חורף ב-HOFF/יחסי ציבור

כשצבע פוגש טעם

לרגל 50 שנה להשקת גוון השפתון האייקוני Black Honey של קליניק ומוצרים חדשים המצטרפים לסדרה, רשת גלידריות הבוטיק הבינלאומית "אניטה" ומותג הטיפוח והאיפור Clinique מאחדים כוחות ומשיקים לשנה החדשה מארז נחשק במהדורה מוגבלת, המוקדש לקלאסיקה העל זמנית של הגוון שהוא בין אדום מהפנט לשחור מסתורי.

מצד החתן נרקחו שני טעמי גלידה: Black Honey - קרם דובדבנים, קקאו ונגיעות דבש, ו-Pink Honey, קרם דובדבנים, פטל ונגיעות דבש, בהשראת צבעוניות השפתונים.

מצד הכלה הושקו שני מוצרי איפור במהדורה מוגבלת בגוון הנחשק:Clinique Pop™Lip + Cheek Oil in Black Honey, שמן לשפתיים וללחיים בגימור גלוסי בוהק ו-High Impact™ Mascara in Black Honey, מסקרה עוצמתית בגוון בורדו עשיר למראה דרמטי.

לכבוד המעמד, יוצע למכירה Black Honey Limited Edition, מארז חגיגי חתום בנשיקה המכיל 1 ק"ג גלידה + את השמן לשפתיים וללחיים, שיהיו זמינים בסניף "אניטה" נווה צדק בתל אביב ובמשלוחים דרך וולט.

גלידה ומוצרי איפור של קליניק X אניטה. עידן כהן,
גלידה ומוצרי איפור של קליניק X אניטה/עידן כהן

הופ, הולכים

נעלי הסניקרס הפכו מזמן ללגיטימיות בעולם האופנה. HOFF, ממותגי הסניקרס הצומחים בספרד שפרץ לעולם ולישראל, משיק את קולקציית סתיו-חורף 2024 שלו עם חידושים ושיפורים לדגמים האהובים לצד דגמים חדשים.

City Mkii היא הגרסה החדשה שהתפתחה מ-City האייקוניות. העיצוב האבולוציוני של קונספט Mkii משקף קדמה, תחכום ועיצוב תעשייתי בהשראה קוסמופוליטית. הנעליים קלות, מסוגננות ומתוחכמת, עם מאפיינים טכניים מתקדמים כמו סוליית פולי גומי המעניקה קלילות, אחיזה משופרת וגמישות. העיצוב כולל שימוש בניילון המאפשר התאמה מיטבית לכף הרגל וסוליה בעלת צורות אורגניות ומרקמים רכים, עם נקודה מוגבהת היוצרת תחושת ציפה.

Retrowave הוא דגם עכשווי בהשראת וינטג', עם נגיעה נוסטלגית בהשראת שנות ה-80 וה-90 וקריצה אל העתיד. דגם ה-City החדש, בהשראת הצללית האורבנית שלCity האייקונית, מספר את הסיפורים של הערים האייקוניות בעולם, עם המהות היומיומית של החיים הקוסמופוליטיים.

Bird הוא דגם אהוב שחוזר בגרסה חדשה בשילוב בד קטיפה ועור. העיצוב האסתטי ממזג את הצורה הספורטיבית הקלאסית עם טאץ' מתוחכם, מעין נעלי כדורגל עם נגיעה מודרנית וסטייליסטית בצבעי ורוד, ירוק, שחור וחאקי.

דגם Art X Abbey Lossing מתאפיין בחיבור עמוק לאמנות, בשיתוף פעולה עם האמנית אבי לוסינג, המעצבת בהשראת מיזוג הנופים והצורות האורגניות שבטבע. הסוליות משקפות משחק בין צורות גאומטריות ומופשטות.

חבילת סלולר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
קולקציית סתיו-חורף ב-HOFF. יחסי ציבור,
קולקציית סתיו-חורף ב-HOFF/יחסי ציבור

מטפחים ונהנים

בשגרת הטיפוח אסור לשכוח את השפתיים. לכבוד השנה החדשה, מותג הטיפוח NUXE המבוסס על רכיבים ממקור טבעי, משיק את Rêve miel honey lip care - גלוס דבש מטפח לשפתיים המכיל דבש מפרובנס; שמנים יוקרתיים ו-97% רכיבים ממקור טבעי. המרקם שקוף, אינו דביק ובניחוח תווי דבש-וניל.

אם יש מותג שאני מכורה לו, הרי זה ByNeta של אשת העסקים, היזמית והדוגמנית נטע אלחמיסטר וקבוצת "לילית קוסמטיקה", מותג שהחל עם מוצרי שיזוף עצמי-מהטובים בעולם (וזו לא הגזמה), והתפתח למוצרי ביוטי.

המותג מתחדש עם סדרת Juicy Lip Oil, בעל שלושה גוונים של שמן השפתיים המטפח I'm Obsessed Juicy Lip Oil המכיל תערובת שמני יוקרה מטפחים המעניקים לחות ובוהק. הצבעים החדשים:Hollywood Red אדום בוהק שייקח אותך הכי קרוב לשטיח האדום; Beverly Nude כי ניוד זה החיים ו-transparent כתמתם שקוף.

המותג Payot Paris משיק אתLisse smoothing eyes& lips care , קרם שפתיים ועיניים עם אפליקטור מתכת המעסה בעדינות תוך החדרת הקרם. בלב הנוסחה חומצה היאלורונית, קומפלקס צמחי מרפא וקליפת אורן שוויצרי המגינה מפני מתח וזיהום אוויר; תמצית אמנון פראי-פלבנואידים, המופקים מאמנון פראי, המגבירים את הייצור הטבעי של חומצה היאלורונית ומגבילים את פירוקה ותמצית הורהאונד לבנה, המגנה על העור מפני ספיגת חומרים מזהמים והשפעות האור הכחול.

חידוש בטיפוח השפתיים. יחסי ציבור,
חידוש בטיפוח השפתיים/יחסי ציבור

ניחוחות מפרובנס

ל'אוקסיטן ישראל משיקים מארזי מתנה ואת קולקציית Art Of Gifting, בה כל מארז הוא מסע לפרובאנס.

במובילים: מארז נרולי & סחלב לאישה בשקית מתנה, מכיל ג'ל רחצה, קרם ידיים ובושם; מתנה רב חובל לגבר-מארז טיפוח בקופסת מתנה מהודרת המכיל ג'ל רחצה ואו-דה-טואלט בניחוח מנטה ואתרוג; -Barbotineמארז לטיפוח הגוף מקולקציית Forgotten Flowers, בניחוח ארומטי של צמחים ותווים פרחוניים ארומטיים עדינים, בקופסת מתנה מהודרת המכילה ג'ל רחצה, חלב גוף וסבון מוצק; מארז מתנה מהודר לטיפוח הגוף לאישה מסדרת השקדים עם הבסט סלרים: שמן רחצה, חלב גוף מרוכז ופילינג חמאת גוף שקד.

מארזי חג של לאוקסיטן. יחסי ציבור,
מארזי חג של לאוקסיטן/יחסי ציבור

חג בעולם התחתון

עם כל הכבוד לבגדים שנלבש בחג, יש חשיבות למה נלבש מתחת להם, רשת ההלבשה התחתונה הבינלאומיות טריומף משיקה קולקציית חגים עם סדרות חדשות של חזיות ורמז למה שיושק בחורף, תחת מסר של חדשנות.

בין ההשקות: קולקציית Illusion-חזיות המותאמות באופן אינטואיטיבי לגוף, חזיות הבסט סלר בגוני פודרה, לבן, ניוד ועוד; חזיות בגזרות שונות עם ובלי תמיכה ועם ובלי כריות ושילוב תחרות עדינות; משפחת מוצרי סמארט-חזיות ללא ברזל המתאימות באופן אינטואיטיבי לגוף עם תמיכה מושלמת; השקה מחודשת של סדרת Amourtte האייקונית, עם תחרה משופרת, תמיכה טובה יותר ו-3 דגמי חזיות חדשים בסדרה, כולל מינימייזר.

הקולקציה נאמנה לטרנדים מובילים בעולם, היא מיוצרת מבדים איכותיים, בדים ממוחזרים ויש מגוון גזרות ומידות.

שני כהן-כנען, סמנכ"לית השיווק: "קולקציית החגים נגזרת מתוך קולקציית החורף, היא חדשה ופורצת דרך בתחום ההלבשה התחתונה"

חג בעולם התחתון חדש בטריומף. יחסי ציבור,
חג בעולם התחתון חדש בטריומף/יחסי ציבור

חג ישראלי שמח

מחפשים מתנה לחג ולעצב שולחן חג מבלי למשכן את הבית? רשת הלייף סטייל הישראלית Happy Lemon, משיקה את קולקציית סתיו-חורף 2024, עם פריטי עיצוב המשלבים בין מסורת לחדשנות ובין קלאסיקה למודרני, המאפשרות לעצב בשיטת Mix & Match.

בין ההצעות: סט כלי קרמיקה בצבע לבן עם גימור שחור, או קולקציית Lace מקרמיקה לבנה ועיטורים מרוקעים בתלת-ממד, שני הסטים כוללים צלחות למנה ראשונה, עיקרית ומרק, קערות הגשה וקעריות. אם אתם אוהבים לשבור שגרה, אתם יכולים להרכיב סטים של צלחות קרמיקה צבעוניות באווירת טוסקנה.

בין הכלים המשלימים יש כוסות שקופות מזכוכית לשתייה קרה ולהגשת קוקטיילים; פמוטי זכוכית; נרות-פילר בשלושה גדלים ואגרטלים בשלל גדלים.

Happy Lemon. ערן סלם,
Happy Lemon/ערן סלם

שותים כחול-לבן

החג אינו שלם בלי יין ישראלי ואין חשוב מלפרגן לתוצרת ישראלית, לכבוד חגי תשרי, יקב תבור משיק מארז חגיגי הניתן לרכישה בחנויות האלכוהול המתמחות.

המארז מכיל גוורצטרמינר - יין לבן חצי יבש עם ארומות של פירות טרופיים, תבלינים אקזוטיים, ריח וטעם מתוק ובקבוק אדמה מרלו מענבים איכותיים מכרמי היקב בגליל, פרי עסיסי עטוף בטעמים עמוקים ועוצמתיים, היין התיישן 12 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי. למארז מצורפת קערת זכוכית ומקל עץ מעוצב להגשת דבש.

בכרמים האקולוגיים של יקב תבור מתקיים איזון בין אדמה, צומח וחי, מתוך תפיסה שמערכת אקולוגית בריאה, תטיב עם בעלי החיים, הקרקע והגפנים. התפיסה האקולוגית בעולם הגפן והיין גורסת כי במצב של איזון, יצמחו גפנים עמידות יותר ובעלות תוחלת חיים ארוכה יותר ויניבו ענבים טובים ואיכותיים.

מארז יין מיוחד ביקב תבור. יחסי ציבור,
מארז יין מיוחד ביקב תבור/יחסי ציבור

אוכל בינלאומי

חברת "ויליפוד" שדואגת לייבא מוצרים איכותיים מארץ המקור, משיקה לכבוד החגים את סדרת האורז של מותג DAAWAT.

בסדרה: אורז בסמטי המושקה במי השלגים של הרי ההימלאיה, גרגיריו נבחרים בקפידה כשהם לבנים, ארוכים ורכים, לאורז ארומה מיוחדת והוא תמיד יוצא אחד-אחד (קיים גם באריזה חסכונית של 5 קילוגרמים; אורז יסמין בעל גרגירים ארוכים, דביק מעט, בעל ניחוח אגוזי עדין וטעם עשיר ומורכב; אורז פרסי בעל גרגירים ארוכים ודקים, מרקם אוורירי וניחוח עדין, בתהליך הבישול הוא מתנפח ומגיע לאורך כפול מגודלו המקורי, טעמו עדין ומשתלב עם מגוון תבלינים וטעמים; אורז חום מלא טבעי שלא עבר תהליך ליטוש והסרת הקליפה, רק קליפת הזרע החיצוני. האורז עשיר בסובין, ויטמינים, מינרליים וסיבים תזונתיים. אורז חום מלא שלDaawat הוא היחידי שעובר הידרוליזה של שכבת הסובין בטכנולוגיית HET הבלעדית, מה שמקצר משמעותית את זמן בישול האורז ל-15 דקות בלבד.

האורז של DAAWAT. יחסי ציבור,
האורז של DAAWAT/יחסי ציבור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully