וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויקה מילגרום קם מונתה למנהלת מרכז הפיתוח של Fairmatic בישראל

9.10.2024 / 10:19

במסגרת תפקידה, היא תוביל את מערך הפיתוח בישראל של פלטפורמת Fairmatic, אשר מנתחת את מידת האחריות ואיכות הנהיגה של נהגים בציי רכב באמצעות בינה מלאכותית וביג דאטה לצורך קביעת גובה הפרמיות

ויקה מילגרום קם. רונית שניידר,
ויקה מילגרום קם/רונית שניידר

ויקה מילגרום קם מונתה למנהלת מרכז הפיתוח הישראלי של חברת האינשורטק Fairmatic, בתפקיד Director of Data and Engineering, דירקטורית דאטה ופיתוח. במסגרת תפקידה, היא תוביל את מערך הפיתוח בישראל של פלטפורמת Fairmatic, אשר מנתחת את מידת האחריות ואיכות הנהיגה של נהגים בציי רכב באמצעות בינה מלאכותית וביג דאטה לצורך קביעת גובה הפרמיות.

ויקה מביאה איתה ניסיון רב בהובלת צוותי פיתוח גלובליים, עם התמחות בפיתוח אסטרטגיות מוצר חדשניות. בתפקידה האחרון כסמנכ"לית פיתוח בחברת Lightricks, היא הובילה את ההתרחבות של החברה לתחום ה-B2B, כולל בניית פלטפורמה כלכלית שיתופית ליוצרי תוכן. קודם לכן, היא שימשה כדירקטורית מו"פ ב-Algosec וכמנהלת פיתוח בכירה בחברות HP ו-Chegg.

היכרותה המעמיקה של ויקה עם פיתוח מוצרים טכנולוגיים מתקדמים, בשילוב עם לימודיה וידע רב בתחום הבינה המלאכותית, מהווים תשתית איתנה להובלת תהליכי חדשנות ושיפור ביצועים ב-Fairmatic. חברת Fairmatic פיתחה ומנהלת פלטפורמה שמנתחת את ביצועי האמת של נהגים באמצעות ניטור הנהיגה ותלמטיקה - שילוב בין מערכות מידע וניתוח בזמן אמת של אותות ממקורות מידע רבים. הניתוח מאפשר לחברות המנהלות ציי רכב מסחריים להתאים את הפרמיות בצורה הוגנת ושקופה לאיכות הנהיגה של הנהגים. המערכת של החברה מנטרת אותות של שמירה על נהיגה זהירה, בהם הקפדה על חוקי המהירות, הימנעות מעיסוק בטלפון הסלולרי בזמן הנהיגה ועוד. הטכנולוגיה מעודדת נהגים שעובדים בשירות ציי רכבים להקפיד על נהיגה אחראית, ומאפשרת לחברות המעסיקות אותם לקבל תעריפי ביטוח טובים. הפלטפורמה מספקת לחברות ולנהגים ניתוח, תובנות וכלים מעשיים להגברת הבטיחות על סמך נתוני הנהיגה. היא נבדקה לאורך זמן עם מאות אלפי נהגים בארה"ב והשיגה תוצאות גבוהות ביכולת חיזוי תאונות ותביעות ביטוח על סמך הנהיגה. בסיס המידע של האלגוריתם של החברה, שקובע את מידת הסיכון והתמחור בעזרת בינה מלאכותית, כולל כיום כ-200 מיליארד מייל של נתוני נהיגה במשך חמש שנים של היסטוריית פעילות.

פיירמטיק הוקמה על ידי יונתן מטוס, המשמש מנכ"ל החברה וגייסה מאז הקמתה 88 מיליון דולר. יונתן עבד בתפקידיו הקודמים במערכי הפיתוח של גוגל ובפייסבוק והקים את Zendrive, שנמכרה השנה ל-Intuit. החברה מעסיקה כ-120 עובדים בישראל, ארה"ב, בריטניה, הודו, פולין ופורטוגל ונמצאת בשלבי התרחבות וגיוס למגוון תפקידי פיתוח, ניהול ועיצוב מוצר ודאטה סיינס.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully