וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתי ולדמן מונתה לסמנכ"לית פיתוח עסקי במכלול מימון נדל"ן

9.10.2024 / 14:05

כחלק מתפקידה בחברת האשראי החוץ בנקאי, תוביל תהליכי פיתוח וניהול מימוני של פרויקטי נדל''ן רחבי היקף

נתי ולדמן. מכללת מימון,
נתי ולדמן/מכללת מימון

מכלול מימון, חברה נסחרת ואחת המובילות בישראל בתחום האשראי החוץ-בנקאי בענף הנדל"ן, הודיעה על מינויה של נתי ולדמן לתפקיד סמנכ"לית פיתוח עסקי בחטיבת הנדל"ן. ולדמן, בעלת ניסיון עשיר בתחום הפיננסים והנדל"ן, תוביל את תחום הפיתוח העסקי בחברה ותשמש כמובילה האסטרטגית של ייזום, פיתוח וניהול תהליכי הסינדיקציה של מימון פרויקטים נדל"ניים רחבי היקף.

בשנתיים האחרונות , ולדמן כיהנה כמנהלת פיתוח עסקי וניהול תהליכי רוחב במכלול מימון. במסגרת תפקידה, היא ניהלה צוות אשר עסק בייזום ובפיתוח עסקי, כולל גיוס ושימור לקוחות וליווי פרויקטים החל משלב היזמות ועד לסגירה פיננסית מוצלחת. התפקיד כלל ניתוח כלכלי מעמיק של הפרויקטים, ניהול מו"מ על תנאי העסקאות, והכנת בקשות אשראי לוועדת האשראי של החברה. בנוסף, היא הובילה את תהליך הסינדיקציה של המימון בשיתוף פעולה עם גופים מוסדיים וגורמים פיננסיים נוספים, לצד פיתוח קשרי עבודה ושיתופי פעולה עם גורמי מימון חיצוניים. ולדמן הייתה אחראית גם על פיתוח אסטרטגיה שיווקית, כולל יישום תכנית שנתית ותקציבית וניהול תהליכי עבודה לצורך עמידה ביעדים העסקיים של החברה.

קודם לכן, ולדמן כיהנה בתפקידים שונים בבנק ירושלים במשך כ-12 שנים, כאשר בתפקידה האחרון היא ניהלה צוות ייזום ופיתוח בתחום הנדל"ן. היא ניהלה תהליכים שעסקו בגיוס, פיתוח וניהול עסקאות חדשות, ניהלה מו"מ מול עורכי דין ולקוחות, והייתה אחראית על ניהול פרויקטים והבקרה התקציבית שלהם.

ולדמן היא בעלת תואר MBA במנהל עסקים ותואר MA במשפטים מהמכללה למנהל, ותואר BA במדעי החברה והרוח מבית ברל עם התמחות בקרימינולוגיה.

נתי ולדמן, סמנכ''לית הפיתוח העסקי של מכלול מימון, מסרה: "אני נרגשת להתחיל בתפקיד סמנכ"לית הפיתוח העסקי במכלול מימון נדל"ן, ומודה על האמון שניתן בי. למכלול יש פוטנציאל משמעותי להוביל את שוק הנדל"ן בישראל קדימה, ואני מאמינה ששילוב נכון בין אנשים, תהליכים וערכים יאפשר לנו להתמודד בהצלחה עם האתגרים בשוק ולמנף את החברה לשלב הבא של צמיחה וחדשנות."

איילת רוסק, מנכ''לית מכלול מימון נדל''ן, בירכה את ולדמן על מינויה ואמרה: "אני מברכת את נתי עם הצטרפותה להנהלה הבכירה של החברה. נתי מביאה איתה ניסיון עשיר והבנה מעמיקה בעולם הפיננסים והנדל"ן, ואין ספק שבתפקיד החדש היא תיקח את החברה לאפיקי צמיחה חדשים. היכולות שלה בניהול תהליכים מורכבים, יזמות ושיתופי פעולה יאפשרו לנו להמשיך לממש את האסטרטגיה העסקית שלנו ולהוביל את תחום המימון החוץ בנקאי בענף הנדל''ן ביצירתיות וגמישות."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully