וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארניקס מינתה את ג'סיקה באס לחברת דירקטוריון

9.10.2024 / 15:44

חברת הפינטק ארניקס מינתה את באס, מובילה בתחום הביטוח בארה"ב, לחברת דירקטוריון. באס היא דמות מובילה ומוערכת בתעשיית הביטוח האלמנטרי ובעלת ניסיון עשיר בתפקידי ניהול בכירים, פיננסים ותפעול

ג'סיקה באס. יחצ,
ג'סיקה באס/יחצ

חברת הפינטק ארניקס (Earnix), מובילה עולמית בפיתוח טכנולוגיות AI לתמחור והתאמה אישית של מוצרים בענפי הביטוח והבנקאות, הודיעה היום על מינוייה של ג'סיקה באס, מנכ"לית קבוצת ארגו, לחברה בדירקטוריון החברה החל מהראשון באוקטובר. באס היא דמות מובילה ומוערכת בתעשיית הביטוח האלמנטרי ובעלת ניסיון עשיר בתפקידי ניהול בכירים, פיננסים ותפעול.

ג'סיקה באס מונתה למנכ"לית קבוצת ארגו באוגוסט 2022 והיא אחראית לכיווני ההתפתחות האסטרטגיים של החברה וניהול כלל פעילותה. כמו כן היא מכהנת בתפקיד יו"ר הדירקטוריון של חברת Open Lending Corporation. לפני כן כיהנה באס כנשיאת חברת הביטוח US Insurance של קבוצת ארגו גרופ ולפני כן כמנכ"לית חברת GuideOne Insurance. כמו כן כיהנה בעבר בתפקידי ניהול בכירים בחברות Rockhill Insurance Group ו-Citizens Property Insurance Company.
"בארניקס אנחנו מחוייבים להמשך צמיחה ורווחיות ואנו בטוחים שניסיונה התפעולי העשיר של ג'סיקה והמומחיות שלה בתעשיית הביטוח יתרמו רבות רבות להשגת המטרות הללו " אמר רובין גילת'ורפ, מנכ"ל ארניקס. "אנו מברכים את באס על הצטרפותה לדירקטוריון החברה. הידע המעמיק שלה בתעשיית הביטוח בשילוב עם החזון האסטרטגי והכישורים הניהוליים המרשימים שלה, יסייעו לנו להמשיך בהתרחבות העסקית הגלובלית ובהנעת החדשנות בשוק."

אראל מרגלית, יו"ר הדירקטוריון של ארניקס, מייסד ויו"ר JVP, הוסיף: "המינוי של ג'סיקה משתלב בהתרחבות המשמעותית של החברה בשוק הביטוח בצפון אמריקה ובשווקים הגלובליים. הכנסותיה של ארניקס צומחות להיקף של מאות מיליוני דולרים והגישה למנהלות ומנהלים בעלי ידע מעשי בתעשייה תוסיף ממד חדש למועצת המנהלים של ארניקס. הניסיון העשיר שלה בענף הביטוח וכן בשילוב טכנולוגיות מהמתקדמות ביותר בענף השירותים הפיננסיים, יובילו את ארניקס לשלב הבא."

ג'סיקה באס הוסיפה: "ארניקס נמצאת בחזית החדשנות בתעשיית הביטוח. אני מצפה לעבוד עם הצוות כדי להמשיך להניע קדימה את צמיחת החברה ואת הערך שהיא מספקת ללקוחות".

פלטפורמת ה-AI הדינמית של ארניקס בתחומי החיתום, התמחור והערכת סיכונים, חוותה צמיחה מואצת והתרחבות גלובלית בשנת 2024. הצמיחה מבוססת על לקוחות חדשים וקיימים בתעשיות הביטוח והבנקאות, כולל אחת מ-20 חברות הביטוח הגדולות בעולם, והרחבת הפעילות באזורים גיאוגרפיים מרכזיים.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully