וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הסייבר Prime Security מגייסת עובדים

9.10.2024 / 15:57

חברת הסייבר Prime Security מגייסת עובדות ועובדים למגוון של תפקידי פיתוח, בהם מפתח בקאנד בכיר ומפתח Applied AI Engineer. כל הפרטים בפנים

פריים סקיוריטי. יחצ,
פריים סקיוריטי/יחצ

חברת הסייבר Prime Security מגייסת עובדות ועובדים למגוון של תפקידי פיתוח, בהם מפתח בקאנד בכיר ומפתח Applied AI Engineer.

החברה השלימה גיוס סיד בסך 6 מיליון דולר, בהובלת קרן Foundation Capital ובהשתתפות קרן Flybridge Capital Partners ומשקיעים פרטיים בכירים בתעשייה בהם סם גוטמן, מייסד משותף ומנכ"ל Own Company, אדריאן קונזל, CTO ב-Own Company ובעבר CTO בג'י.פי מורגן, עומר שניידר, מייסד שותף ומנכ"ל CyberX, שנרכשה על ידי מיקרוסופט, דימיטרי סירוטה, מייסד משותף ומנכ"ל BigID, אסף קרן CISO ב-Qualtrics, מייקל קלאהן, חבר דירקטוריון, DataDog ובובי פטריק, מנהל שיווק ראשי ב-UiPath.

בימים אלה החברה משיקה גרסת בטא ציבורית של פלטפורמת ה-Prime Product Security המבוססת על בינה מלאכותית. המסייעת לצוותי האבטחה לזהות, לתעדף ולהפחית סיכוני אבטחה ותאימות כבר בשלב תכנון המוצר ועוד לפני תחילת הפיתוח. גילוי מוקדם של סיכונים כבר בשלב הקריטי הראשוני מאפשר לטפל בהם ולהפחית את החשש מהפתעות והתפתחות בעיות מורכבות בהמשך ובכך מאיץ באופן בטוח את תהליך הפיתוח. Prime משתלבת עם כלי פיתוח קיימים כגון Jira ו-Confluence כדי לזהות באופן יזום סיכוני אבטחה ומספקת באמצעות AI הקשר לכל סיכון שזוהה ודרישות אבטחה ספציפיות כדי לצמצם את הסיכונים שזוהו.

כלי האבטחה הקיימים של SDLC, מחזור הפיתוח של התוכנה, פועלים כיום בשלב פיתוח הקוד. בכך נוצר פער כאשר שלב התכנון, שבו מתקבלות החלטות מפתח שמשפיעות על העתיד, גדוש בסיכונים שרובם אינם מזוהים בזמן אמת. פלטפורמת אבטחת המוצר של פריים סוגרת את הפער הזה באמצעות כלי AI שמזהים את כוונות המוצר והפיתוח, ומספקים הנחיות אבטחה ברורות שמאפשרות לשלב את כלי ההגנה תוך כדי התכנון והפיתוח. פריסת המערכת של פריים וההשתלבות עם המערכות הקיימות מתבצעות בזמן קצר והארגונים מתחילים לראות ערך ראשוני בתוך מספר שעות. ככל שלקוחות משלבים את Prime עם כלי אבטחה נוספים, הבנת ההקשר והדרישות ממשיכות להשתפר באיכותן.
המערכת של פריים חוסכת את הצורך בביקורות אנושיות ונותנת מענה למחסור העולמי במומחי סייבר.

"למנף תשתית בינה מלאכותית"

Prime Security הוקמה בדצמבר 2023 על ידי מיכאל נוב (מנכ"ל), דני חנגה (CTO), דימיטרי שוורצמן (CPO) ומתן מרקוביץ (VP R&D). מיכאל, יזם ומשקיע בעברו, שימש מנהל תחום הפיתוח תאגידי ב-Own Company, דני ומתן שימשו דירקטורים בחברה בתחומי פיתוח סייבר ומוצרי דאטה ודימיטרי כיהן כדירקטור בכיר בתחום אסטרטגיית הסייבר ב-PayPal. החברה מעסיקה 12 עובדים בישראל ובארה"ב. כספי ההשקעה ישמשו להרחבת מערך הפיתוח בישראל וגיוס עובדים.

מיכאל נוב, מייסד משותף ומנכ"ל Prime Security: "שוק היעד שלנו הוא חברות גדולות ובינוניות שמכירות בצורך בגישה חדשה לאבטחת שלב התכנון המוצר, שמניעה הפחתת סיכוני המוצר והאצה עסקית. בעזרת פריים צוותי האבטחה מקבלים כבר בשלב מוקדם תמונה רחבה של הסיכונים שנוצרו בתוכניות הפיתוח, תוך הבטחת עמידה בתקני התעשייה, ויכולים להגדיל את הערכת הסיכונים המוקדמת פי 10 מבלי להגדיל את הצוות".

סיד טריוודי, שותף ב-Foundation Capital: "קרוב למחצית ממשימות פריסת היישומים המנוהלות על ידי אנשי ה-IT הן אוטומטיות, אולם אבטחת המוצרים נמצאת הרחק מאחור. פריים מציגה הזדמנות חדשה לצוותי אבטחה למנף תשתית בינה מלאכותית מתקדמת עם חזון מרשים של אבטחת המוצר כבר משלב התכנון והעיצוב של התוכנה. החברה הפגישה צוות מייסדים יחודי מארה"ב וישראל, כאשר כל מייסד מביא עוצמות אישיות וניסיון עשיר בתחומי היציאה לשוק, המוצר והפיתוח. אנו מצפים לשותפות עם המייסדים וצוות החברה בעת שהם משנים את עולם אבטחת המוצר המסורתי."

מידע על המשרות הפתוחות והגשת מועמדות בקישור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully