וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונו עשרות קשישים במיליונים עם "מכונת זמן מישראל"

עודכן לאחרונה: 9.10.2024 / 22:06

בני זוג חשודים כי הונו עשרות קשישים בסכום כולל של כמיליון וחצי שקלים אחרי שהבטיחו להצעיר את לקוחותיהם בעשרות שנים באמצעות טכנולוגיה מיוחדת שיובאה מישראל

הונאת ענק נחשפה השבוע במדינת אוּטַּר פְּרַדֵש שבצפון הודו, שם בני זוג הונו לכאורה משקיעים ב-35 מיליון רופי (כמיליון וחצי שקלים) בטענה שיש ברשותם מכונת זמן שייבאו מישראל. בני הזוג, ראג'יב קומאר דובי ואשתו, רשמי דוביי, הבטיחו למשקיעים תשואות נאות ויכולת לנסוע בזמן.

בתקשורת ההודית דווח שהשניים הפעילו "מרכז טיפולי לאנטי אייג'ינג" בקאנפור עם ההבטחה לסייע לקשישים לעצור את תהליך ההזדקנות בעזרת טיפולי חמצן ו"מכונת זמן מתוצרת ישראל", שלטענתם יכולה להחזיר אותם לצעירותם ולגרום לבן 60 להראות כמו בן 25.

בני הזוג אמרו לקשישים התמימים שהזיהום הקשה באוויר הוא זה שגורם להם להזדקן במהירות והבטיחו שבעזרת הטיפול בחמצן בתוך מכונת הזמן הם יוכלו לעזור להם להיראות צעירים יותר, תוך מספר חודשים בלבד.

"הם הציעו חבילות תמורת 6,000 רופי (270 שקלים) ל-10 מפגשים ו-90,000 רופי (4,000 שקלים) עבור מערכת תגמול של שלוש שנים", צוטט בכיר במשטרה אנג'לי וישוואכרמה ב-NDTV.

שלושה זוגות הגיעו למשטרה והתלננו שהונו על ידי ראג'יב קומאר ורשמי דובי. רנו סינג צ'נדל, אחת הקורבנות, סיפרה כי איבדה 10.75 אלף רופי. היא טוענת כי הזוג רימה אנשים רבים בסך כולל של 35 מיליון רופי.

לפי הדיווח של "טיימס אוף אינדיה", צ'נדל סיפרה שבני הזוג הפכו את המבצע שלהם להונאת פירמידה - אם לקוח אחד הביא לקוח נוסף, הוא היה מקבל את הפגישה הבאה בחינם. במשטרה מאמינים כי כ-25 זוגות הפסידו כסף לבני הזוג, שכעת נמצאים במנוסה ועל פי החשש נמלטו מהארץ. החיפוש לאיתורם נמשך ונמלי התעופה קיבלו הנחייה למנוע מהם לעזוב את הודו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully