וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר דלית גפני מונתה לדיקנית ביה"ס לכלכלה במכללה למינהל

10.10.2024 / 11:47

נכנסה לתפקידה החדש ב-1 באוקטובר, לקראת פתיחת שנת הלימודים האקדמית הקרובה. לצד הניסיון הניהולי, לד"ר גפני ניסיון אקדמי עשיר. היא פרסמה מאמרים בכתבי עת אקדמיים מובילים, נשאה בתפקידי מחקר בגופים שונים וזכתה במענקי מחקר

ד"ר דלית גפני. יחצ,
ד"ר דלית גפני/יחצ

במסלול האקדמי המכללה למינהל הודיעו על מינויה של ד"ר דלית גפני לדיקנית ביה"ס לכלכלה, והיא תיכנס לתפקידה החדש ב-1 באוקטובר, לקראת פתיחת שנת הלימודים האקדמית הקרובה.

גפני, שאת כל תאריה בכלכלה רכשה באוניברסיטה העברית, היא מרצה בכירה בבית הספר לכלכלה, ומכהנת מזה שנים רבות, בהצלחה רבה, בתפקידי ניהול אקדמיים ובהם סגנית-דיקן, ממונה על ענייני סטודנטים ומרכזת הלימודים האמפיריים. לצד הניסיון הניהולי, לד"ר גפני ניסיון אקדמי עשיר. היא פרסמה מאמרים בכתבי עת אקדמיים מובילים, נשאה בתפקידי מחקר בגופים שונים וזכתה במענקי מחקר.

פרופ' יורם רבין, נשיא המסלול האקדמי המכללה למינהל: "אני סמוך ובטוח כי ד"ר גפני היא בחירה מעולה, וכי היא תרתום את ניסיונה העשיר להובלתו של בית הספר לכלכלה ופיתוחו, לטיפוח הסטודנטים והסטודנטיות, טיפוח חברות וחברי הסגל האקדמי והמנהלי, ושתעשה כן במקצועיות, בתבונה, באחריות ובקולגיאליות".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully