וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועה ניצן גפן מונתה ליועצת המשפטית של חברת ההייטק Optimove

10.10.2024 / 15:35

תוביל את האסטרטגיה המשפטית של אופטימוב בשלבי ההתרחבות בעולם, לרבות בתחומי מיזוגים ורכישות, קשרי משקיעים, קניין רוחני ופרטיות

נועה ניצן גפן. שירלי אברני,
נועה ניצן גפן/שירלי אברני

עו"ד נועה ניצן גפן מונתה ל-General Counsel, היועצת המשפטית של חברת ההייטק Optimove, שמפתחת ומנהלת פלטפורמת שיווק ללקוחות מהמובילות בעולם. נועה תוביל את האסטרטגיה המשפטית של אופטימוב בשלבי ההתרחבות בעולם, לרבות בתחומי מיזוגים ורכישות, קשרי משקיעים, קניין רוחני ופרטיות.

נועה היא בעלת ניסיון רב במשפט תאגידי ומסחרי. היא שימשה יועצת משפטית של חברת הסייבר Pentera, שבה ניהלה בהצלחה מגוון הסכמים מסחריים מורכבים. לפני כן שימשה עורכת דין מסחרית ותאגידית במשרד עורכי הדין נשיץ ברנדס, אמיר ושות' וייצגה חברות טכנולוגיה בינלאומיות, עם התמחות במשפט מסחרי, גיוסי הון וסבבי השקעה לרבות מיזוגים ורכישות וניהול סכסוכים משפטיים מורכבים, לרבות ליטיגציה מסחרית ותביעות ייצוגיות. לנועה תואר שני במשפט מסחרי מאוניברסיטת תל אביב, תואר ראשון במשפטים מהמרכז הבינתחומי הרצליה ותואר ראשון במנהל עסקים בתחום הפיננסים.

פלטפורמת שיווק ה-CRM של אופטימוב משרתת 1,200 מותגים בתחומי הקמעונאות, iGaming, מסחר אלקטרוני, תקשורת, שירותים פיננסים ועוד. המערכת עושה שימוש עמוק בביג דאטה ובינה מלאכותית על מנת לנתח את העדפות הלקוחות וצרכיהם ומסייעת לחברות לייצר קמפיינים מותאמים אישית למאות פלחי לקוחות בעלי מאפיינים דומים, תוך שימוש בערוץ השיווק האופטימלי ומסרים אפקטיביים שיניעו אותם לפעולה. אמצעים אלו מסייעים להגדלת הרווחיות של חברות מלקוחותיהם ביותר מ-33% בממוצע והביאו לכך שהחברה דורגה במקום הראשון על ידי גרטנר העולמית בתחום של תאום קמפיינים שיווקיים רב ערוציים. אופטימוב משמשת למשלוח של יותר מ-81 מיליארד הודעות מותאמות אישית בכל שנה בערוצי התקשורת השונים, כשהחברות מקבלות מידע סטטיסטי מדויק על האפקטיביות של כל פעולה. החברה מעסיקה למעלה מ-500 עובדים בישראל, ארה"ב, בריטניה ואמריקה הלטינית ונמצאת בשלבי התרחבות וגיוס עובדים.

נועה ניצן גפן: "אני נרגשת להצטרף לאופטימוב בשלב משמעותי בצמיחת החברה ולאחר שהחברה עשתה התקדמות משמעותית ביכולות הפלטפורמה שלה והוכרזה כמובילת שוק בתחום ה-CRM על ידי חברות אנליסטים מובילות. אני שמחה לתרום להמשך הצמיחה והצלחה בשלבי ההתרחבות לתחומי פעילות חדשים ושווקים גיאוגרפיים שונים ברחבי העולם, הן באמצעות צמיחה אורגנית והן באמצעות רכישות אסטרטגיות".

פיני יקואל, מייסד ומנכ"ל אופטימוב: "המומחיות והניסיון העשיר של נועה יחזקו את המערך המשפטי של החברה ויתמכו ביוזמות החדשניות שלנו, לרבות פתרונות שיווק מבוססי בינה מלאכותית, תוך עמידה בתנאי הרגולציה, החקיקה והפרטיות בעולם. החוש המשפטי וכישורי המשא ומתן שלה יהיו משמעותיים ביותר בזמן שאנו פועלים לסייע לחברות לשמור על נאמנות לקוחותיהם לאורך זמן, לשפר עימם את מערכת היחסים ואת החוויה שלהם כצרכנים."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully