וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענת קידר מונתה לסמנכ"לית משאבי אנוש ב-DOORLOOP

13.10.2024 / 10:05

קידר (39) בעלת ניסיון של יותר מעשור בתפקידים בכירים בתחום משאבי האנוש כיהנה בעברה בתפקיד זהה בחברות Shopic, JLL Technologies ו-Skyline AI

ענת קידר. דורלופ,
ענת קידר/דורלופ

חברת ההיי-טק הישראלית דורלופ (DoorLoop) מודיעה על מינויה של ענת קידר לתפקיד סמנכ"לית משאבי אנוש.

קידר (39) בעלת ניסיון של יותר מעשור בתפקידים בכירים בתחום משאבי האנוש כיהנה בעברה בתפקיד זהה בחברות Shopic, JLL Technologies ו-Skyline AI.

דורלופ - חברת SaaS הפועלת בתחום ה-Prop- Tech ומפתחת פלטפורמה ייחודית ומתקדמת לניהול נכסי נדל"ן להשכרה. החברה אשר נמצאת בצמיחה אדירה בשנה האחרונה הוקמה על ידי אורי תמוז (CEO), איתי גארדי (CTO), דין ברודצקי, דוד ביטון, אדם מייט ומאט קייב.

ענת קידר: "אני שמחה להצטרף ל-DoorLoop, החברה שהוכיחה את עצמה כמובילה בתחום ה-Prop-Tech ושמחויבת לחדשנות ושיפור חווית הלקוחות. אני מאמינה שהמפתח להצלחה הוא ההתמקדות והפיתוח של הון האנושי בייחוד בתקופה שבו הענף מתמודד עם אתגרים חדשים ונדרש ליצירתיות ומצוינות.

DoorLoop שהוקמה בשנת 2021 היא מערכת שמיועדת למנהלי נכסים, חברות ניהול, משקיעי נדל"ן, ובעלי בתים, ומאפשרת להם לנהל את כל חוזי השכירויות שלהם מתוך הפלטפורמה: החל מניהול וסגירת חוזה עם דיירים חדשים - כולל סליקה של דמי השכירות החודשיים - ועד מעקב אחרי התקלות שטופלו בנכסים השונים, תקלות שצריכות תיקון ואפילו חיבור לבעלי מקצוע שעובדים עם החברה.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully