וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה שטרנגר מונה ל-VP Engineering של סטארט-אפ הסייבר Zero Networks

13.10.2024 / 13:13

דווח לאמיר פרנקל, מייסד שותף ו-CTO החברה. הוא יוביל את צוותי הפיתוח של החברה ואת פיתוח הדור הבא של פתרונות הסגמנטציה שלה. על רקע צמיחתה המהירה של זירו נטוורקס, שטרנגר יגדיל את ארגון הפיתוח באופן משמעותי תוך שמירה על הסטנדרטים הגבוהים וה-DNA הארגוני

משה שטרנגר. רוני הרמן,
משה שטרנגר/רוני הרמן

חברת סטארט-אפ אבטחת הסייבר זירו נטוורקס (Zero Networks), ספקית מובילה של פתרונות אבטחה Zero Trust, הודיעה כי מינתה את משה שטרנגר לסמנכ"ל הנדסה (VP Engineering). למשה שטרנגר קריירה עשירה כמנהל הנדסי ומנהל פיתוח בשורה של חברות סייבר מובילות. לפני שהצטרף לזירו נטוורקס הוא כיהן כדירקטור הנדסה לתחום הענן של חברת הסייבר SentinelOne ולפני כן כמנהל צוות פיתוח ב-Cybereason וכמפתח ב-Imperva.

משה ידווח לאמיר פרנקל, מייסד שותף ו-CTO החברה. הוא יוביל את צוותי הפיתוח של החברה ואת פיתוח הדור הבא של פתרונות הסגמנטציה שלה. על רקע צמיחתה המהירה של זירו נטוורקס, שטרנגר יגדיל את ארגון הפיתוח באופן משמעותי תוך שמירה על הסטנדרטים הגבוהים וה-DNA הארגוני.

בני לקונישוק, מייסד משותף ומנכ"ל Zero Networks: "זכינו לאחרונה במספר פרסים מקצועיים שהכתירו את פתרונות הסגמנטציה שלנו כמובילים בשוק. התחום הוא דינמי וצומח ואנו נערכים כל העת לפיתוח הדורות הבאים של פתרונות הסגמנטציה שלנו. אין לנו ספק, שמשה שטרנגר, שהוא בעל ניסיון עשיר בתפקידים הנדסיים בחברות סייבר מובילות, הוא הדמות המתאימה ביותר להובלת מאמצי הפיתוח והגדלת צוות הפיתוח של החברה ואנו שמחים מאוד על הצטרפותו לחברה".

Zero Networks פותרת את אחת הבעיות הסבוכות ביותר באבטחת הסייבר - כיצד למנוע, ולא "רק" להתריע, מתוקפים לנוע ברשת הארגונית כדי לגנוב נתונים או להוציא לפועל מתקפת כופרה. החברה פיתחה פלטפורמת SaaS אוטומטית לחלוטין שלומדת את כל תעבורת הרשת ומגבילה את הגישה של כל מחשב וכל משתמש בארגון למינימום ההכרחי - ומחייבת אימות רב שלבי בפעולות רגישות. שירות ה-SaaS מוטמע תוך דקות ומתחיל לרוץ תוך כ-30 יום בלבד - לעומת מספר שנים שנדרשות להטמעה של פתרונות סגמנטציה אחרים שלעתים קרובות לא מספקים הגנה מקיפה.

Zero Networks נוסדה בשנת 2019, ומנוהלת על ידי בני לקונישוק (מנכ"ל) ואמיר פרנקל (סמנכ"ל הטכנולוגיות). החברה גייסה מהקמתה 45 מיליון דולר במצטבר, מתוכם 20 מיליון דולר בסבב B שנסגר בסוף 2023. החברה, שמעסיקה 90 עובדים, 50 מהם בתל-אביב, והיתר במשרדים בארה"ב ובאירופה, מגייסת בימים אלה עובדים נוספים על מנת לתמוך בצמיחתה המואצת. בין משקיעי החברה: US Venture Partners, Venrock, CyberArk, F2 Venture Capital, Pico Venture Partners.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully