וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינוי חדש בחברת כרמית תעשיות ממתקים: אילן רון מונה כדירקטור בחברה

14.10.2024 / 10:48

לרון רקע עשיר בתפקידי ניהול בכירים בחברות בתחום המזון בארץ ובעולם, בין היתר שימש מנכ"ל חברת קייקו בניו יורק ודירקטור בשופרסל

אילן רון. יחצ,
אילן רון/יחצ

חברת כרמית תעשיות ממתקים עדכנה היום (שני) כי אילן רון מונה כדירקטור בחברה. לרון רקע עשיר בתפקידי ניהול בכירים בחברות בתחום המזון בארץ ובעולם, בין היתר שימש מנכ"ל חברת קייקו בניו יורק ודירקטור בשופרסל. מכהן כיום כדירקטור בהייקון מערכות ובחברות פוד טק כמו אינבופרו, קינוקו ווונדר וג'יס מטעם קרן הון סיכון JVP, ומייעץ לחברות שונות בתחום בישראל ובעולם. לרון יש תואר ראשון במדעי המדינה מטעם אוניברסיטת תל אביב ותואר שני במנהל עסקים מטעם אוניברסיטת ג'ורג' וושינגטון בארה"ב.

מינויו של רון הוא חלק מתהליכי הצמיחה שעוברת חברת כרמית בשנתיים האחרונות. החברה, שחגגה בשנה שעברה 50 שנים להיווסדה, מינתה הנהלה חדשה ובראשה המנכ"ל מוטי כהן. במקביל, הקימה החברה מפעל מתקדם וחדיש באזור התעשייה ציפורית, במקום מפעלה הוותיק ששכן בראשון לציון, וזאת בהשקעה של כ-120 מיליון שקל. כמו כן, לפני כשנה נכנסה החברה לתחום הייבוא לאחר שחתמה על הסכם הפצה עם תאגיד המזון הבינלאומי מונדלז (Mondelez). את המחצית הראשונה של 2024 סיימה כרמית עם הכנסות של כ-126 מיליון שקל ועם רווח נקי של כ-2.25 מיליון שקל.

מוטי כהן, מנכ"ל כרמית: "אנחנו מברכים על הצטרפותו של אילן רון כחבר דירקטוריון, כישוריו והניסיון הרב שלו בתחומי העיסוק של החברה, לצד הבנתו המעמיקה את הסביבה העסקית, יסייעו בהצמחת החברה בזירה העסקית בישראל ובעולם. מינוי זה הוא חלק מהתוכנית האסטרטגית של החברה להתרחבות וליצירת מנועי צמיחה חדשים".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully