וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רויטל טרבלסי מונתה לסמנכ"לית ניהול סיכונים במכלול מימון נדל"ן

14.10.2024 / 6:22

במסגרת תפקידה, טרבלסי תידרש לזהות סיכונים במועד ולמצוא פתרונות יצירתיים שימזערו את החשיפות הפוטנציאליות של הפרויקטים, תוך שמירה על האינטרסים של הגוף המממן, היזמים והדיירים

רויטל טרבלסי. יחצ,
רויטל טרבלסי/יחצ

מכלול מימון נדל"ן, אחת החברות המובילות בתחום מימון חוץ-בנקאי של נדל''ן והתחדשות עירונית וחברה בת של החברה הנסחרת מכלול מימון, הודיעה על מינויה של רויטל טרבלסי לתפקיד סמנכ"לית ניהול סיכונים. במסגרת תפקידה, טרבלסי תישא באחריות על ניהול הסיכונים של כלל חברות הקבוצה, לצד ניהול ובניית תהליכים רוחביים ובקרות. במסגרת תפקידה, טרבלסי תידרש לזהות סיכונים במועד ולמצוא פתרונות יצירתיים שימזערו את החשיפות הפוטנציאליות של הפרויקטים, תוך שמירה על האינטרסים של הגוף המממן, היזמים והדיירים.

רויטל טרבלסי מגיעה עם ניסיון עשיר של למעלה מ-20 שנה בבנק הפועלים, שם ניהלה פרויקטי נדל"ן מורכבים במסגרת החטיבה העסקית של הבנק, והתמחתה בניתוח בקשות אשראי וניהול מימון קרקעות, נכסים מניבים, פרויקטים למגורים על כל סוגיהם ועוד. היא בעלת תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון.

רויטל טרבלסי מסרה: "אני גאה להצטרף למכלול מימון נדל"ן ולהוביל את תחום ניהול הסיכונים בתקופה מאתגרת זו. המטרה שלי היא להבטיח את המשך צמיחתה של מכלול כמממן מוביל, תוך חיזוק היציבות הפיננסית ושמירה על איכות תיק האשראי. אני מאמינה ביכולתנו להעניק שירות ברמה הגבוהה ביותר ולספק ליזמים פתרונות יצירתיים שיעזרו להם להתמודד עם התנודתיות בשוק."

איילת רוסק, מנכ"לית מכלול מימון נדל"ן, בירכה על המינוי ואמרה: "רויטל מביאה איתה ניסיון מקצועי רחב ומעמיק בניהול סיכונים ופרויקטי נדל"ן מורכבים, לצד יכולת לשמור על סטנדרטים גבוהים של שירות ופתרונות מותאמים ללקוחות. אין לי ספק כי רויטל היא האדם המתאים ביותר עבור תפקיד מאתגר זה."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully