וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבורסה משיקה אפליקציה: נפתחו 30 אלף תיקי מסחר וירטואליים

עודכן לאחרונה: 14.10.2024 / 11:55

הבורסה משיקה את TASE+ - אפליקציית מעקב אחרי מניות שתספק תובנות ודאטה ותאפשר לפתוח תיק מסחר וירטואלי

קמפיין חדש הבורסה ל-TASE+. יח"צ,
קמפיין חדש הבורסה ל-TASE+/יח"צ

הבורסה לניירות ערך בתל אביב משיקה את זירת TASE+, כלי מבוסס AI למעקב וניתוח השקעות שוק ההון בארץ ובחו"ל.

הפלטפורמה, הזמינה באתר הבורסה ובטלפון הנייד, כוללת קבלת תובנות, ניתוחים פיננסיים, השוואת מניות מהארץ ומחו"ל, קבלת עדכוני מסחר וכלים נוספים כחלק מניהול מתקדם ומבוסס דאטה והכל באופן נגיש וידידותי, חינמי בעברית ואנגלית.

המהלך הוא חלק מיעדיה האסטרטגיים של הבורסה להנגיש את שוק ההון לציבור הרחב, לרבות הסרת חסמים למסחר והרחבת הידע הזמין למשקיעים. במסגרת TASE+ תתאפשר פתיחת תיק מסחר וירטואלי על מנת לאפשר למידה על עולם ההשקעות תוך התנסות פשוטה ונטולת כל סיכון.

במסגרת פנייתה לציבור הרחב, כוכב "ארץ נהדרת" ו"היהודים באים", יניב ביטון, ישתף פעולה עם הבורסה לניירות ערך במסגרת קמפיין חדש לקידום TASE+.

פלטפורמת TASE+, שפותחה בשיתוף פעולה עם חברת TipRanks, מאפשרת למשתמשים בנוסף למעקב וביצועי ניתוחים שונים, גם קבלת ניתוח השוואתי אל מול חוכמת המונים ושילוב של כלי מחקר מתקדמים מטעם TipRanks ישירות בתוך מעקב התיק. בין היתר, ניתן לנתח את התיק לפי פרמטרים כמו בטא ויחס מחיר לרווח (P/E), לעקוב אחר דיבידנדים, להשוות את ביצועי התיק מול מדדים מובילים בארץ ובעולם ואף להשוות את דירוגי האנליסטים על המניות שנכללות בתיק.

בנוסף, TASE+ מאפשר למנויים גישה למערכת חברת הפינטק הישראלית Bridgewise, המציעה למשקיעים מידע נגיש, תובנות וניתוחים והמלצות השקעה של מניות הנסחרות בבורסות בארץ ובעולם, קרנות סל וקרנות נאמנות. הפלטפורמה הטכנולוגית של Bridgewise, מבוססת בינה מלאכותית, מנגישה תובנות וניתוחים ומספקת למשקיעים הבנה ובהירות.

הפלטפורמה אף מנתחת את הנתונים של מרבית ניירות הערך בנסחרים ברחבי העולם, לרבות מניות, קרנות סל וקרנות נאמנות, כדי לספק תמונה מלאה וניתוח נוח להבנה בעשרות שפות, של שוק המניות, תוך שהיא מציגה תובנות ופרופיל מתומצת של כל נייר ערך ואף מספקת המלצות השקעה של מניות מגובות ברציונל השקעה מילולי, שירות ייחודי בעל רגישות, אשר אושר רגולטורית בשווקים בהם היא פועלת.

במהלך ההשקה הרכה, נפתחו כ-30,000 תיקי השקעות ב-TASE+.

הבורסה לניירות ערך תל אביב. ראובן קסטרו
הבורסה לניירות ערך תל אביב/ראובן קסטרו

אורי גרינבאום, מנכ"ל ומייסד שותף, TipRanks: "לאחר שיתופי פעולה עם הבורסות המובילות והגדולות בעולם כמו נאסד"ק, אני מאוד גאה ונרגש על שיתוף הפעולה בין TipRanks לבין הבורסה בתל אביב, שתאפשר לציבור הישראלי ליהנות מזמינות מידע וניתוחים מתקדמים על תיק ההשקעות כמו שמקבלים משקיעים בעולם. TASE חרטה על דגלה להוביל את החדשנות בעולמות משקיעי הריטייל ואנחנו מודים להם על ההזדמנות לעבוד על זה יחד".

גבי דיאמנט, שותף מייסד ומנכ"ל Bridgewise: "אנו גאים לשתף פעולה עם הבורסה לניירות ערך ולסייע לצמצם עד כמה שניתן את הפער בידע והנגשתו לכל מי שמתעניין בשוק ההון בארץ וברחבי העולם. הטכנולוגיה שפיתחנו כדי לפתור בעיה זו, תספק למנויי TASE+ את הניתוחים, ההמלצות והתמיכה שהמשקיעים צריכים כדי לקבל החלטות מושכלות".

איתי בן זאב, מנכ"ל הבורסה לניירות ערך בתל אביב: "הגיע הזמן שהציבור הישראלי יקבל הנגשה וכלים פשוטים להבנת עולם ההשקעות כפי שקיים בעולם. העמקת הפעילות הישירה של הבורסה עם הציבור הרחב היא חשובה לצורך הענקת ידע פיננסי לציבור רחב ובכך להגדיל את השתתפותו בשוק ההון הישראלי. על אף כניסת משקיעים חדשים רבים לבורסה הישראלית בשנים האחרונות, ישראל עדיין מתאפיינת בשיעור השתתפות נמוך יחסית של משקיעים פרטיים ואנו מאמינים שיישומים טכנולוגיים חכמים המנגישים מידע באופן פשוט ונוח יכולים בהחלט לתרום להסרת חסמים לכניסה לשוק ולתרום לביצוע השקעות מושכל יותר".

במחקר אודות המשקיע הישראלי שערכה הבורסה מוקדם יותר השנה, באמצעות חברת שילוב, נמצא כי 58% מבעלי תיקי השקעות מנהלים את התיק שלהם באופן עצמאי ועל כן קיימת חשיבות רבה להנגשת נתונים וכלים שיכולים לתרום לניהול השקעות מתקדם וחכם יותר. במסגרת אותו מחקר 3 מתוך 10 משקיעים העידו כי הם עושים שימוש כלשהו בכלי AI כבר כיום, שיעור שצפוי לעלות בשנים הקרובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully