וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובן כהן מונה למנכ"ל איילון נאמנים

14.10.2024 / 13:08

איילון נאמנים היא אחת מסוכנויות הביטוח הגדולות בישראל, המספקת שירותים מגוונים לעשרות אלפי לקוחות ומתמחה בניהול הסדרים פנסיוניים ופיננסיים עבור מעסיקים מובילים במשק הישראלי.

ראובן כהן. ניר שמיר,
ראובן כהן/ניר שמיר

ראובן כהן מונה למנכ"ל סוכנות הביטוח איילון נאמנים. איילון נאמנים הינה אחת מסוכנויות הביטוח הגדולות בישראל, המספקת שירותים מגוונים לעשרות אלפי לקוחות ומתמחה בניהול הסדרים פנסיוניים ופיננסיים עבור מעסיקים מובילים במשק הישראלי.

כהן (44) הינו בעל ניסיון עשיר של למעלה מ-17 שנה בתחום הביטוח והפיננסים. בתפקידו האחרון כיהן כסמנכ"ל מכירות במנורה מבטחים פנסיה וגמל, שם ניהל את מערך המכירות הישיר, הכולל כ-500 עובדים ו-7 מנהלי חטיבות עסקיות. קודם לכן, שימש כסגן מנהל אגף שיווק ומכירות וכמנהל מכירות ארצי במנורה מבטחים וכמנהל שיווק מכירות באיילון פנסיה וגמל.

כהן בעל תואר ראשון בניהול עסקים מאוניברסיטת בן גוריון, תואר שני במנהל עסקים וייעוץ ארגוני מהמכללה למנהל, ובוגר קורס דירקטורים של BDO.

ראובן כהן: "אני נרגש להצטרף לקבוצת איילון ולהוביל את סוכנות הביטוח איילון נאמנים. אני מאמין כי הניסיון הרב שצברתי בענף הביטוח והפיננסים, יחד עם החזון והאסטרטגיה של קבוצת איילון, יאפשרו לנו להמשיך ולהצמיח את פעילות הסוכנות ולהעניק ערך מוסף ללקוחותינו."

שרון רייך, מנכ"ל איילון ביטוח: "אנו שמחים לצרף את ראובן להנהלת קבוצת איילון. ניסיונו העשיר של ראובן, יחד עם יכולותיו הניהוליות המוכחות, יתרמו רבות להמשך הצמיחה והפיתוח של איילון נאמנים. אני משוכנע כי תחת הנהגתו, הסוכנות תמשיך לחזק את מעמדה בשוק ולהוביל בתחומה."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully