וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

KPMG ישראל מצרפת את חברת AL Consultants בבעלותה של איה לחמי

14.10.2024 / 16:08

הצטרפות AL תרחיב את סל שירותי הייעוץ ותאפשר לפירמה להציע ללקוחותיה שירותי ייעוץ ארגוני ומשאבי אנוש אשר יתמכו באסטרטגיה העסקית שלהם. איה לחמי: "הצטרפותה של AL Consultants לפירמה, תומכת בגישת עולם העבודה החדש"

KPMG מצרפת את חברת AL Consultants בבעלותה של איה לחמי. יחצ,
KPMG מצרפת את חברת AL Consultants בבעלותה של איה לחמי/יחצ

פירמת רואי החשבון והייעוץ KPMG אשר על לקוחותיה נמנים החברות המובילות במשק הישראלי, מודיעה על צירופה של חברת הייעוץ הארגוני AL Consultants למערך הייעוץ של הפירמה. חברת AL Consultants נוסדה ע"י איה לחמי בשנת 2012. החברה עוסקת בייעוץ ארגוני למנעד רחב של חברות - מחברות סטארט אפ ועד לתאגידים גדולים.

איה לחמי תוביל את יחידת ה People Transformation & Leadership - בתוך מערך הייעוץ של KPMG, היחידה תוביל את הייעוץ הארגוני ומשאבי אנוש לשדרות הניהול בארגונים ולבעלי תפקידים מרכזיים, בניהול תהליכי שינוי, מיתוג מעסיק ותקשורת פנים ארגונית, פיתוח מנהיגות והכשרות מנהלים, עיצוב תהליכי הון אנושי, יצירת מחוברות עובדים ועוד.

חברת AL Consultants מביאה איתה חשיבה יצירתית, חדשנית ופתרונות מותאמי תקופה, כך שיחד עם KPMG, יוכלו להביא בשורה נוספת לעולם העסקי והמוסדי. המהלך האסטרטגי של KPMG משקף את החשיבות ההולכת ועולה של האסטרטגיה הארגונית כחלק מיצירת אסטרטגיה עסקית.

KPMG ישראל מצרפת היום את הייעוץ הארגוני ומשאבי אנוש לחטיבת הייעוץ שלה המונה בין היתר ייעוץ פיננסי, עסקאות, ייעוץ טכנולוגי ואסטרטגי וניהול סיכונים, ויחד יציעו ייעוץ וליווי 360 מעלות בפרויקטים הגדולים בשוק, כפי שנעשה בסניפים המובילים של KPMG בעולם, כדוגמת ארה"ב, אנגליה ועוד.

ערן שלו, השותף המנהל של KPMG: "אנו שמחים על צירוף AL Consulting בניהול איה לחמי לפירמה. תחום היעוץ הארגוני ומשאבי האנוש הינו נדבך חשוב בניהול ארגונים היום ואנו שמחים על האפשרות להעניק ללקוחותינו מעטפת של שירותים התומכים באסטרטגיה הניהולית, שימור עובדים וניהול תהליכי שינוי בעידן הטכנולוגי של היום".

  • עוד באותו נושא:
  • קריירה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully