וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר וולף מונה לסמנכ"ל בכיר בחברת Akamai

14.10.2024 / 17:11

יוביל את מוצרי הסייבר של אקמאי בקטגוריית ה-ZERO TRUST, שהפכו בשנים האחרונות למנוע צמיחה ומכירות מרכזי של החברה

עופר וולף. Akamai,
עופר וולף/Akamai

חברת Akamai מודיעה על מינויו של עופר וולף לתפקיד SVP & GM Enterprise Security Group, סמנכ"ל בכיר ומנהל חטיבת האבטחה הארגונית בחברה. וולף יוביל את מוצרי הסייבר של אקמאי בקטגוריית ה-ZERO TRUST, שהפכו בשנים האחרונות למנוע צמיחה ומכירות מרכזי של החברה.

עופר מחליף בתפקיד את פבל גורביץ', לשעבר מייסד משותף ומנכ"ל Guardicore שכיהן בתפקיד סמנכ"ל בכיר באקמאי ומילא את התפקיד במשך שלוש שנים, מאז רכישת גארדיקור. פבל פורש מתפקידיו וימשיך לשמש יועץ אסטרטגי לחברה בנושא רכישת חברות ישראליות במהלך מחצית השנה הקרובה.

עופר וולף הוא בעל ניסיון ניהולי רב שנים בחברות סייבר ישראליות. הוא שימש סמנכ"ל בצ'ק פוינט ובקומברס ו-COO, מנהל תפעול ראשי בגארדיקור. לאחר מכירת החברה לאקמאי הוא ניהל כסמנכ"ל את האסטרגיה המסחרית והשרות של Micro Segmentation, מוצר הדגל של גארדיקור שאומץ על ידי אקמאי ומגן על ארגונים מפני מתקפות באמצעות חלוקת הרשת למקטעים ואבטחת כל אחד מהם בנפרד.

פבל גורביץ' ייסד את חברת גארדיקור בשנת 2013 יחד עם אריאל צייטלין ודרור סלעי, לאחר שרות צבאי ממושך ביחידת סייבר של צה"ל במהלכו קיבל את פרס ביטחון ישראל. בשנת 2021 נמכרה גארדיקור לאקמאי בסכום של 600 מיליון דולר. פבל מונה לסמנכ"ל בכיר באקמאי, הוביל את הטמעת כלי ההגנה של גארדיקור בפלטפורמה של אקמאי ואת הצמיחה של מרכז הפיתוח בישראל המעסיק למעלה מ-700 עובדים. לאורך שלוש שנים האחרונות העמיקה אקמאי את פעולתה בתחום הסייבר והפיכת ישראל למרכז העולמי בתחום, בין השאר באמצעות רכישת Noname וקודם לכן את Neosec שפיתחו פתרונות אבטחה לממשקי API.

אקמאי המציאה ומובילה את הטכנולוגיה להאצת הגלישה באינטרנט שהתפתחה לענן החישובי המבוזר הגדול בעולם עם מערכות הפרוסות בלמעלה מ-4000 מיקומים ב-135 מדינות. לאורך השנים פיתחה אקמאי מעל התשתית ולצידה שכבת מוצרי אבטחה שכיום מהווה כבר למעלה מ 50% מהכנסות החברה. מוצרי האבטחה מגינים על אתרים ואפליקציות, כולל ה-API שלהן, על הגלישה עצמה, על המסחר וכן משמשים ולהגנה ארגונית שצומחת בקצב גבוה וחלק מרכזי ממנה מפותח בישראל.

לאקמאי העולמית יש חיבור היסטורי חזק לישראל. בין מייסדיה היה דני לוין ז"ל שהיה דוקטורנט מבריק ב-MIT ובעברו היה לוחם בסיירת מטכ"ל. דני היה הנרצח הראשון באסון התאומים, לאחר שנאבק בחוטפים שהשתלטו על המטוס בו היה.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully