וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירא לאופר מונה למנכ"ל חברת ההלבשה והלייף סטייל SAISEI

14.10.2024 / 17:24

לאופר מינכ"ל את חברת המים המינרליים JUST שנמצאת בבעלות השחקן הוליוודי וויל סמית', ובתפקידו האחרון מינכ"ל את חברת אופנת הפנאי הנחשקת PANGAIA

עירא לאופר. יחצ,
עירא לאופר/יחצ

בימים אלו נבחר עירא לאופר לכהן כמנכ"ל חברת ההלבשה והלייף סטייל SAISEI ( = לידה מחדש ביפנית) - מדובר במותג חדש וייחודי שמושק בימים אלו בארצות הברית ובמקביל גם בישראל אשר מקורו בחברת טקסטיל וותיקה המהווה חוד חנית בתחום הסימלס ומייצרת לכל מותגי ההלבשה תחתונה והאופנה המובילים בעולם.

עירא לאופר, אשר חזר לארץ לאחרונה לאחר 23 שנים בארצות הברית, מביא עימו ניסיון עשיר בניהול חברות מוצרי צריכה ובייעוץ לחברות בתחום בעולם, כאשר בתפקידו האחרון, שימש כמנכ"ל חברת PANGAIA האנגלית המובילה בתחום ביגוד פרימיום לשעות הפנאי ופועלת בהצלחה בארצות הברית ובאירופה. בעלת המותג המרכזית היא מירוסלבה דומה דמות מפתח בעולם האופנה והסטייל העולמי שהיא גם ביתו של סנטור רוסי בעל הון שהפכה למשפיענית אופנה ואשת עסקים ובמותג מושקעת בנוסף קורטני קרדשיאן והוא מזוהה עם סלבס שלובשים אותו תדיר כמו ג'סטין ביבר, ג'ניפר לופז, שרה ג'סיקה פארקר ועוד.

עוד לפני כיהן לאופר כמנכ"ל חברת המים המינרליים JUST אשר נמצאת בבעלות השחקן ההוליוודי וויל סמית' והייתה רעיון של בנו ג'יידן סמית' במטרה לייצר בקבוקים מתכלים שאינם מזיקים לסביבה. בנוסף מושקעים במותג סלבריטאים נוספים כמו נהג המירוצים לואיס המילטון, הזמרת קווין לאטיפה, DJ קלווין האריס ועוד.

בתפקידו החדש עירא לאופר יוביל את השקתו של המותג SAISEI בארצות הברית ובישראל במקביל, תוך שימת דגש על ערכי הקיימות של החברה ועל הטכנולוגיה החדשנית של בדי הסימלס עליהם פריטי הקולקציה מבוססים.

עירא לאופר מנכ"ל חברת SAISEI מוסר: "אני נרגש להצטרף ל-SAISEI ולהשיק את המותג הייחודי בארצות הברית ובמקביל בישראל. אני מאמין שהשילוב בין חדשנות טכנולוגית, קיימות ועיצוב מוקפד הוא המפתח להצלחה בשוק הבינלאומי והמקומי כאחד, כאשר יחד עם הצוות המוכשר של SAISEI, נפעל להביא לצרכנים ברחבי העולם מוצרי אופנה איכותיים, נוחים וידידותיים לסביבה".

SAISEI היא חברת אופנה חדשנית המתמחה בייצור ושיווק של מוצרי לייף סטייל ואקטיב, תוך שימת דגש על קיימות וטכנולוגיית בדים מתקדמת. החברה שמה לה למטרה להוביל את מהפכת הקיימות בתעשיית האופנה, תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים של איכות ונוחות.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully