וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איימון ברבזון מונה למנהל שותף של מיזוגים ורכישות גלובליים בבנק אוף אמריקה

15.10.2024 / 6:59

בתפקידו החדש, ברבזון ידווח להנהלה הבכירה של הבנק וימשיך להיות ממוקם בלונדון, שם כיהן בעבר כראש תחום מיזוגים ורכישות באזור EMEA וייעץ בכמה מהעסקאות הבולטות ביותר של הבנק באזור

בנק אוף אמריקה. ShutterStock
בנק אוף אמריקה/ShutterStock

בנק אוף אמריקה מינה את איימון ברבזון למנהל שותף של מיזוגים ורכישות גלובליים (M&A), לצד איוון פרמן. בתפקידו החדש, ברבזון ידווח להנהלה הבכירה של הבנק וימשיך להיות ממוקם בלונדון, שם כיהן בעבר כראש תחום מיזוגים ורכישות באזור EMEA וייעץ בכמה מהעסקאות הבולטות ביותר של הבנק באזור.

ברבזון הצטרף לבנק אוף אמריקה בשנת 2015, כשהוא מביא עמו ניסיון של יותר משני עשורים בתחום המיזוגים והרכישות. קשרי הלקוחות העמוקים שלו והמומחיות הנרחבת שלו, במיוחד במגזר הטכנולוגיה, הופכים אותו לדמות מפתח בעסקי בנקאות ההשקעות הגלובלית של בנק אוף אמריקה.

מינוי זה מגיע בתקופה מרכזית עבור תחום המיזוגים והרכישות בישראל, שהפך למוקד דינמי לעסקאות גדולות, במיוחד במערכת האקולוגית הטכנולוגית. חברות ישראליות ממשיכות למשוך עניין רב ממשקיעים גלובליים, והמנהיגות של ברבזון יכולה למצב עוד יותר את בנק אוף אמריקה כשחקן מפתח בהקלת עסקאות חוצות גבולות, שעשויות לכלול חדשנות ישראלית.

בפאנל שנערך מוקדם יותר השנה על ידי Financial News, ברבזון התייחס לפעילות המיזוגים והרכישות האחרונה ולתחזית שלו לעתיד. הוא הצהיר שהאתגר העיקרי במהלך השנה האחרונה היה תמחור עסקאות, שהונע על ידי אינפלציה ותנודות בריביות, מה שגרם לפער בין קונים למוכרים. עם זאת, הוא ציין שככל שהגורמים הללו מתייצבים, הפער מצטמצם, והוא אופטימי לגבי התאוששות בפעילות העסקאות.

לגבי המגזרים שבהם הוא רואה את פעילות המיזוגים והרכישות הרבה ביותר, ברבזון ציין את הטכנולוגיה, הבריאות והאנרגיה כמגזרים הפעילים ביותר: טכנולוגיה ממשיכה למשוך עניין רב, במיוחד סביב טרנספורמציה דיגיטלית, אבטחת סייבר ובינה מלאכותית; בריאות נותרה חזקה, מונעת על ידי חדשנות בביוטכנולוגיה וקונסולידציה תרופתית; בעוד שעסקאות אנרגיה, במיוחד בפתרונות מתחדשים וברי קיימא, צוברות תאוצה על רקע המעבר המתמשך לאנרגיה ירוקה.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully