וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטארטאפ Port מגייס עובדים

15.10.2024 / 16:15

הגיוס הוא לפורטל מפתחים פנים ארגוני ועוד תפקידים, וזאת בעקבות השקעה של 35 מיליון דולר

מייסדי PORT. יחצ,
מייסדי PORT/יחצ

חברת הסטארטאפ פורט (Port), המפתחת פורטל פנימי המיועד למפתחים בארגון, מגייסת עובדות ועובדים למגוון תפקידים בהם מפתחי בקאנד ברמות ניסיון שונות, מפתח פולסטאק בכיר, מגייס טאלנטים גלובלי, הנהלת חשבונות והנהלת משרד.

פורט השלימה סיבוב גיוס הון מסדרה B בסך 35 מיליון דולר בהובלת קרן Accel ובהשתתפות Bessemer Venture Partners והמשקיעים הקיימים Team8 ו-TLV Partners. הגיוס מביא את סך ההשקעה בחברה מאז הקמתה ל-58 מיליון דולר ומגיע בעקבות צמיחה של החברה עם עלייה של פי 7 בהכנסות השנתיות. בסיס המשתמשים של פורט התרחב פי שמונה מאז סיבוב A שגויס לפני כשנה, ולקוחותיה כוללים חברות מובילות בהן LG, GitHub ו-British Telecom.

פורטל המפתחים הפנים ארגוני של Port מאפשר למפתחים לטפל בכל ההיבטים של תפקידם המורחב והמשימות המרובות. הפורטל מאחד את כל הכלים ותהליכי העבודה שהמפתחים צריכים במהלך הפיתוח שנגישים בממשק אינטואיטיבי. הפלטפורמה הפתוחה ניתנת להתאמה ברמה גבוהה לצרכי הארגון ומשתלבת מאחורי הקלעים עם כלי העבודה הקיימים, כדי ליצור סביבת עבודה מיטבית ויעילה לצוותי מו"פ תוך עמידה בדרישות האיכות והקומפליאנס. הפורטל מאפשר למפתחים לבצע משימות מורכבות, כמו יצירת Microservice חדש במהירות בהתאם לכל שיטות וכללי העבודה הארגוניים. Port הפכה לסטנדרט בשוק ומספקת מערכת מרכזית המאחדת כלים, ידע ארגוני ותהליכי עבודה עבור מפתחים, צוותי אבטחה ומנהלים. הפלטפורמה מביאה לתרומה עסקית משמעותית, משפרת את מדדי DORA להערכת צוותי פיתוח ומאפשרת לממש את ההבטחה האמיתית של ה-DevOps בחברות בכל הגדלים.

"לממש סופסוף את ההבטחה של DevOps"

תחום הפיתוח התרחב דרמטית בשנים האחרונות, כאשר האחריות של המפתחים מתרחבת הרבה מעבר לכתיבת קוד. היא כוללת בעלות מלאה על תהליך ההטמעה של גרסאות חדשות, ניהול משאבי הענן, מתן מענה לתקלות וזאת לצד עמידה בכללי האבטחה הארגוניים, שמירה על איכות ודרישות התאימות. האחריות המורחבת, יחד עם המורכבויות של מערכת הפיתוח, יצרו מצב כאוטי שבו מפתחים מחפשים כל הזמן הדרכה, נאלצים לפתוח קריאות שירות לצוותי התשתיות ומסתמכים במידה רבה על ידע כלל ארגוני או חיצוני כדי להסתדר לבד. מצב זה מאט את הפיתוח ומחריף את בעיות האיכות, האבטחה והתאימות.

בנוסף לגיוס, Port מכריזה גם על שילוב של כלי LLMs בפלטפורמה, שמאפשרים לארגונים להטמיע יכולות AI ישירות בפורטל המפתחים המותאם שלהם בהתאם לצרכיהם. השימושים הפופולריים של כלים אלה כוללים חקירת תקלות באמצעות חיפוש וניתוח שפה טבעית שמאפשרים למצוא במהירות סיבות לבעיה ומומחים שיכולים לסייע בפתרונה, הפקה אוטומטית של הודעות שגיאה ברורות מתוך התיעודים והמלצה על חומרים פנימיים רלוונטיים למפתחים לצורך הפיצ'ר שעליו הם עובדים.
החברה נוסדה בשנת 2022 על ידי זוהר עיני, מנכ"ל החברה ויונתן בוגוסלבסקי, סמנכ"ל טכנולוגיות, שהתנסו בעבר בהקמת פורטל מפתחים פנימי ביחידה 8200 שבה שירתו ואשר שימש למעלה מ-2,000 מפתחים. החברה מעסיקה 100 עובדים בישראל וארה"ב, כספי הגיוס ישמשו להרחבת מערך הפיתוח והפריסה בשוק וגיוס כוח אדם.

זוהר עיני, מייסד משותף ומנכ"ל Port: "על כתפי צוותי הפיתוח מוטלת כיום אחריות רחבה עם דרישות מתרבות, מה שעלול להוביל לכאוס תפעולי ולירידה באיכות התוצרים. המשימה שלנו היא להעצים צוותים בתהליכי עבודה מסודרים ולהבטיח שהתהליך כולו מאובטח, עומד בכללים ואיכותי. Port מספקת פלטפורמה דינמית הניתנת להתאמה, המשתלבת בדנ"א של כל חברה. המתפתחת לפי הצרכים שלה ומאפשרת לכל הגורמים המעורבים, כולל המפתחים, אנשי הסקיוריטי והמנהלים, לשתף פעולה ביעילות ולשמור על סטנדרטים ארגוניים. הפלטפורמה מעניקה לצוותים את הבעלות על התוכנה שהם מפתחים, בעלת יכולת שחזור מהירה ומביאה לתרומה עסקית משמעותית בארגונים."

מאט רובינסון, שותף ב-Accel: "אנו רואים בקטגורית פורטלים המפתחים הפנים ארגוניים את השלב הבא בפיתוח תוכנה, עם פוטנציאל להתחרות בהשפעה של ספקי APM או Git. פורט הפכה לפתרון המוביל בתחום זה, בעיקר באפשרויות ההתאמה המדויקת לצרכי הארגונים, תוך שמירה על מהירות וקלות השימוש. גישת ה-dev-first שלהם מייחדת אותם והצמיחה יוצאת הדופן שלהם בהיקפי המשתמשים מעידה רבות על הביצוע והתאמתם לשוק."

עמית קרפ, שותף ב-Bessemer Venture Partners: "ארגונים השקיעו לאורך העשור האחרון סכומים גבוהים ב-DevOps, אוטומציה של תהליכים ואימוץ שיטות עבודה לזרוז ויעול תהליכי הפיתוח. למרות זאת הם לא נהנו ממלוא היתרונות של השקעתם בשל המורכבות הגבוהה שנוצרה בתהליכי העבודה. Port חווה עלייה מטאורית מכיוון שהיא הגיעה בעיתוי הנכון והשלימה את החלק החסר שמשלים את פאזל ה-DevOps. פורטלי מפתחים פנימיים הניתנים להתאמה אישית מאפשרים לארגונים לממש סוף סוף את ההבטחה האמיתית של DevOps עם מדדי DORA משופרים, תהליכי עבודה יעילים, עמידה בתקנים והעצמת המפתחים."

מידע נוסף על המשרות הפתוחות והגשת מועמדות - כאן.

  • עוד באותו נושא:
  • הייטק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully