וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש העסקים מציע: "פרס של 100,000 דולר עבור חטוף חי"

עודכן לאחרונה: 19.10.2024 / 22:51

בסרטון באנגלית הציע מנכ"ל סודהסטרים לשעבר דניאל בירנבאום פרס של 100 אלף דולר לכל מי שיביא חטוף חי לישראל: "זה מסר לאנשים הטובים בעזה - אל תחכו. השנה הזאת היתה איומה, הגיע הזמן לסיים אותה"; לפי ההצעה הכסף יינתן במזומן או בביטקוין

בווידאו: דניאל בירנבאום, מנכל חברת סודהסטרים לשעבר במסר למי שמחזיקים בחטופים בעזה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

איש העסקים דניאל בירנבאום, מנכ"ל סודהסטרים לשעבר, מציע פרס של 100 אלף דולר עבור חטופים שיוחזרו חיים.

בסרטון שפירסם ברשתות החברתיות כשהוא מדבר בשפה האנגלית וכולל תרגום לערבית פונה בירנבאום באופן ישיר לתושבי עזה. הסרטון זכה לתפוצה רחבה בשעות האחרונות.

"זה מסר לאנשים הטובים בעזה - יש לי הצעה בשבילכם", אומר בירנבאום. הוא מציג את עצמו כמי שהיה מנכ"ל ויו"ר חברת סודהסטרים שנרכשה על ידי פפסיקו.

יחיא סינוואר , ילדיו ואשתו, נמלטים ומציידים מנהרה , 6 באוקטובר 2024. דובר צה"ל
יחיא סינוואר , ילדיו ואשתו, נמלטים ומציידים מנהרה , 6 באוקטובר 2024/דובר צה"ל

לדברי בירנבאום, "השנה הזאת היתה איומה, הגיע הזמן לסיים אותה. נתניהו הבטיח מעבר חופשי וחסינות לכל מי שיביא חטוף לישראל, אני רוצה להוסיף פרס כספי- כל מי שיביא מעזה חטוף ישראלי חי יקבל פרס של 100 אלף דולר". ואיך ישולם הפרס? "במזומן או ביטקוין, לפי בחירתכם".

בירנבאום הגביל את המועד להבאת חטוף עד יום רביעי בחצות, ה-24/10, ומוסיף: "אל תחכו, התקשרו למספר הזה בטלגרם או וואטסאפ, ואעשה את הקשרים הדרושים כדי שתוכלו לצאת מעזה בשלום ולקבל את הפרס שלכם".

הוא מסיים בקריאה "אל תחכו, זה הזמן שלכם לקחת שליטה על החיים שלכם, לבנות עתיד לעצמכם ולמשפחתכם ולקהילה שלכם. תעשו זאת היום".

sheen-shitof

עוד בוואלה

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
סאוויו. במת הפגנת החטופים. 19.10.24. סאוויו., אתר רשמי
סאוויו. במת הפגנת החטופים. 19.10.24/אתר רשמי, סאוויו.

חיסולו של סינוואר השבוע עורר תקווה לשחרור חטופים לצד חשש שייפגעו על ידי אנשי חמאס.

לפני יומיים אמר נתניהו כי יאפשר יציאה מעזה לאנשי חמאס שיחזירו חטופים: "מי שיניח את נשקו וישיב את חטופינו - נאפשר לו לצאת ולחיות. ובאותה מידה אני אומר: מי שיפגע בחטופינו - דמו בראשו. נבוא איתו חשבון. השבת חטופינו היא הזדמנות להשגת כל יעדינו והיא מקרבת את סיום המלחמה".

בעצרת שהתקיימה הערב קראו משפחות החטופים לנצל את המצב ולהחזיר בהקדם את יקיריהן: "חוסלו התירוצים - מנפו את ההישג הצבאי לעסקה מידית להשבת כל החטופים!", נמסר.

עינב צנגאוקר, אמו של מתן, אמרה בהפגנה כי: "האם מישהו הצליח לנשום מאז השבעה באוקטובר? האם מישהו נושם טוב יותר כשסינוואר חוסל? החמצן שלי מוחזק במנהרות החמאס, והחמצן הזה אוזל אחרי שנה ללא אוויר.

"נתניהו, שמעתי שהבית שלך הופצץ היום, גם הבית של מתן נחרב. אתה אבא - יש לך שלושה ילדים, היית נותן להם להינמק במנהרות החמאס? היית נותן למחבלים לענות אותם? היית ממשיך לטעון שצריך להילחם בידיעה שזה עלול לגרום להם להירצח שם? יותר משנה שאנחנו מחזיקים בכאב, אבל מכאן אנחנו נביא תקווה, כי אני יודעת שמתן שלי וכל שאר החטופים צריכים שאנחנו נילחם עליהם. את כולם עכשיו!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully