וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סניף של איקאה באשדוד? לא כרגע

21.10.2024 / 13:33

הסניף השביעי של הרשת היה אמור להיפתח באשדוד אך החברה ביטלה את הסכם הרכישה בעקבות איחור בקבלת ההיתר

בווידאו: מטבח פונקיונצלי של איקאה/יח"צ

סניף שביעי של ענקית הריהוט השבדית איקאה היה אמור להיפתח באשדוד בשנים הקרובות, אך הוא הולך ומתרחק.

חברת ארי נדל"ן דיווחה אתמול לבורסה על ביטול הסכם שנחתם בינה לבין קבוצת JTLV וקבוצת ברונפמן-פישר, זכיינית איקאה בישראל, לרכישת מחצית מחברה המחזיקה בקרקע בהיקף של כ-110 דונם באשדוד, שעליו היה אמור להיבנות סניף איקאה השביעי במדינה. הסכום שהיה אמור להיות משולם עבור הקרקע עומד על 226 מיליון שקל.

ההסכם בין הצדדים כלל התניה בנוגע למועד קבלת ההיתר הנוגע לקבלת אישור הוועדה המקומית לתכנון ובניה עד ל-30 באוקטובר. הואיל והאישור לא עתיד להתקבל עד למועד זה, ההסכם בין הצדדים מבוטל כך שסניף איקאה לא צפוי להיבנות בו בתקופה הנראית לעין: "באותו מועד צפוי להתבטל הסכם המכר וכתוצאה מכך, גם ההסכם ההקמה והשכירות והסכם ההלוואה והחברה תשיב לרוכשות את סכום המקדמה בסך של כ- 37.5 מליון שקל", מפורט בדיווח.

בני זוג עושים קניות באיקאה. ShutterStock
קונים באיקאה. תושבי הדרום יצטרכו לחכות/ShutterStock

עוד צוין כי הצדדים מקיימים מגעים בדבר הסכם שכירות לחנות איקאה אך אין כל ודאות שהוא יבשיל לכדי הסכם. המשמעות? תושבי הדרום יצטרכו להסתפק בסניפים המרוחקים יותר.

איקאה זוכה להצלחה רבה בישראל מאז נפתח הסניף הראשון בנתניה ב-2021. בהמשך הצטרפו אליה הסניפים בראשון לציון, קרית אתא, באר שבע, סניף קטן המוקדש למטבחים בנמל תל אביב, וסניף שישי באשתאול במטה יהודה. הסניף השביעי היה אמור להיפתח כאמור באשדוד, כך דווח כבר לפני כשנתיים, אך כעת נדחה ללא אופק ברור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully