וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העסק של שמעון נשרף - גדוד המילואים שלו נחלץ לעזרתו ומבקש שתסייעו

21.10.2024 / 13:54

בזמן ששמעון סויסה ואחיו יאיר משרתים בג'נין ובעזה, נשרף העסק המשפחתי שלהם ויש צורך לשקמו. בגדוד המילואים של חטיבה 7014 לא נותרו אדישים: "מבקשים עזרה בהתגייסות עבור שני הלוחמים היקרים"

שמעון סויסה, חייל המילואים שהעסק המשפחתי שלו נשרף. באדיבות החברים לגדוד 7014,
שמעון סויסה, חייל המילואים שהעסק המשפחתי שלו נשרף/באדיבות החברים לגדוד 7014

"בפלוגה כולם מכירים את שמעון, החייל השקט עם לב הזהב שתמיד עוזר לכולם. זה שבכל קריאה למילואים ישר מתייצב בלי לשאול שאלות ומתנדב לכל משימה בחיוך ובלי להתלונן. שמעון ואחיו יאיר, שניהם לוחמים המשרתים במילואים מתחילת המלחמה, כ- 270 יום בסבבים ממושכים בזה אחר זה, כשהם משאירים מאחור את האישה, הילדים ואת העסק המשפחתי - מרפדייה שהוקמה ע"י אביהם בעמל לפני מעל ארבעה עשורים והוחזקה על ידם".

את הדברים הללו כתבו חבריו של שמעון סויסה מפלוגת המילואים בגדוד 7014 בה הוא משרת. ביום שישי האחרון, בעוד האחים עסוקים בשירות מילואים בג'נין ובעזה, קרה אסון והעסק המשפחתי נשרף כליל על כלל הריהוט והציוד שהיה בו. הנזק היה רב וקשה.

"אנו, פלוגת המילואים בגדוד 7014 שמשרתים עם שמעון, מבקשים את עזרתכם בהתגייסות עבור שני הלוחמים היקרים האלו. יחד נעזור להם לקום על הרגליים במהרה ולשקם את העסק שגם ככה במהלך השנה החולפת ספג הפסדים רבים לטובת הגנה על המולדת".

לתרומות לחצו כאן.
לעמוד הפייסבוק של העסק לחצו כאן
מספר טלפון למידע- 052-695-3860 (בת חן)

  • עוד באותו נושא:
  • מילואים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully